Cu un picior în Anglia

Mai avem puţin şi plecăm. Stau la doi kilometri distanţă de editorul meu român. Chestie care-mi provoacă un fel de anxietate. Nu mă întrebaţi de ce. Am un gol în stomac, cu toate că mintea mea spune că va fi foarte bine. E altceva. O lansare adevărată a unor români în altă ţară. La unele dintre cele mai mari universităţi din Londra şi Leeds vom fi noi. Unde mai pui şi petrecerea privată. Mi se pare genial. Dar, cu toate astea, am o emoţie. Una mare. Nu mă întrebaţi de ce. Cred că îmbătrânesc.

Însă, una peste alta, am un picior în Anglia. În curând vor fi amândouă. George Arion pleacă primul ca să ne poată întâmpina pe aeroport 😀

Eh, începe primul drum din noua noastră viaţă scriitoricească. Aşa parcă-ţi mai vine să scrii. Parcă ai mai mult chef să-ţi dezvolţi imaginaţia. Să o laşi să zburde. Se mişcă ceva. Sigur, Mike, Ramona şi Bogdan sunt cei cărora trebuie să le mulţumesc. Au tras fiecare în parte ca să ajungem acolo şi n-a fost uşor nici pentru ei. Important acum e să nu dezamăgim. Dar va fi al dracului de bine. Sunt convinsă. Hai să avem baftă!

 

 

Dar, până atunci, mâine la 18:00, la standul Tritonic, la Gaudeamus, ne putem întâlni şi bea o cafea. Sau putem schimba o vorbă sau o înjurătură. Cum vreţi voi. La ora 19:00 avem prezentarea englezească. Dacă vă interesează intraţi şi pe siteul editurii englezeşti, dar şi pe blog. Avem nevoie de susţinere şi din ţară. Zău că avem.

Să ne auzim cu bune!

9 comentarii la “Cu un picior în Anglia

  1. Pingback: ru, un cântec de leagăn | freestyler

  2. Pingback: ru, un cântec de leagăn | DAP

Lasă un răspuns

