Oaza noastră de verdeaţă

Am rămas singuri în Londra. Nu, nu singuri, ci cu editorii noştri sau, mai bine spus cu Ramona. Adică eu cu Bogdan am rămas, în ultima zi, fără George şi Alexandru Arion. Aşa că am luat un mic dejun rapid cu Ramona, pe o terasă bine încălzită – poate mă aude şi Alex – apoi am plecat pe „ştrase”, mai precis pe Oxford, cică la cumpărături. Aiurea.

Dacă v-aţi gândit vreo clipă că vreunul dintre noi a crescut prea mult v-aţi înşelat. Dacă aţi avut măcar o clipă impresia că am fi trecut de vârsta de zece ani, iar v-aţi înşelat. Ce puteam face eu cu Bogdan? Sigur, ghinionul a fost al magazinului de jucării şi al părinţilor ce-şi duceau acolo copiii. Noi am vrut să le spunem că suntem tot mici, dar am renunţat. Pentru că, odată ce ne-am văzut în magazin, ghiciţi ce? Ne-am purtat mai rău decât ăia mici. Am stat printre jucării aproape o oră. Castele, zâne, prinţese, piraţi, şoareci, inorogi şi tot ce vă mai trece prin cap. Dacă vă trece. O oră în care doar că nu ne-am jucat. Bine, eu nu m-am jucat, pe Bogdan nu l-am avut în vizor non-stop, aşa că nu garantez.

O să întrebaţi de ce nu vă spun despre lansări şi vorbesc despre jucării. Va veni şi momentul ăla, dar, momentan, trebuie să facem linişte. Ştiţi voi, liniştea de dinainte de furtună 😀

Dar jucăriile… ehee

Această prezentare necesită JavaScript.

3 comentarii la “Oaza noastră de verdeaţă

Lasă un răspuns

