În lumea celor ce cuvântă

Cuvântătoarele sunt fiinţe speciale, care, de obicei, deschid gura şi lasă cuvintele să umple aerul (nici eu nu înţeleg ce am vrut să spun, aşa că nu vă temeţi). Când o închid, uneori – cam rar –, îşi dau seama – datorită faptului că li se încinge creierul – că au spus o prostie sau mai multe sau, ca să fim poeţi până la capăt, realizează că toată viaţa lor au spus numai prostii. Dar persistă. Şi mi se pare firesc, dacă asta ai făcut o viaţă întreagă de ce să te opreşti tocmai acum?

Cuvântătoarele, de asemenea, se prefac a gândi. – am folosit infinitivul pentru că n-avui chef de cacofonii, chiar dacă ele, cacofoniile, nu sunt taman greşite, ci doar neplăcute. În fine. –

Tot de asemenea şi eu sunt o cuvântătoare şi, după cum se observă, încerc să scriu ceva pe blog, dar nu am spor. Adică spun tâmpenii pentru că n-am nimic altceva de spus. Şi culmea, mă distrează 😀

Şi dacă tot suntem aici să vă spun ceva. Sau nu. Dar insist să vă spun, poate pentru prietenii voştri englezi, poate pentru voi.

Luna trecută Profusion Crime, editura englezească a scos pe piaţă două cărţi româneşti, traduse în engleză, normal, că despre asta vorbim. Cele două cărţi le puteţi comanda online. George Arion aici, iar Bogdan Hrib aici.

De asemenea, luna asta vor ieşi alte două pentru care puteţi face precomandă. Adică a mea aici şi a lui Mike aici, dar la alt link.

Ce să vă mai spun? Scriu o carte. Sunt răcită. Sunt răcită şi scriu o carte. Pacepa deţine secretul. Iolanda vrea să-l afle. Mor trei şi totuşi unul. Mor cinci şi totuşi trei. Complicat. Până la urmă o să credeţi că nu moare nimeni, dar e fundamental greşit. De aia îmi place mie de mine. Şi acum pa, trebuie să mor câteva ore.

Un comentariu la “În lumea celor ce cuvântă

  1. Iti dai seama ca asta e de fapt un teasing „a la Lala” ca sa zic asa. Si la fel, iti dai seama si cati asteapta noile carti. Eu una mi-am epuizat stocul de carti politiste si pe cel de carti de autori romani. Asa ca astept idei de reinnoire 😉 Spor la scris. Si la omorat. Si la dormit. Si la ce mai vrei tu!

Lasă un răspuns

