Aproape de final

După „Sărutul Morţii” a fost „sfârşitul”. Am reînceput să scriu. Am şters. Am luat-o de la capăt. Am şters. Şi, într-un final, am decis. Nu mai şterg. Şi n-am mai făcut-o. De aproape un an încerc să scriu. Sau, de aproape un an, mă prefac a scrie. Şi, într-un final, după ce am reuşit să mă conving eu pe mine, iată, sunt aproape de final. O nouă Lala e pe cale de-a se naşte. Nu, e pe cale de-a ajunge la final. Încă trei capitole, o privire generală şi gata. Asta e. Apoi ne apucăm iar de regine. Nu ştiu dacă mai ştiu să scriu fantasy. Va trebui să recitesc ce-am scris. Să mă informez eu cu privire la mine. Să mă reinventez. Dar, după aproape un an, iată, se poate.

Mă bucur că cea care mi-a dat avânt a fost Lala. Am şi cealaltă idee pentru carte. Am o muză pe numele ei Adrian Enache 😀

Nu ştiu dacă muzele ar trebui plătite, dar important e că există. Duceam dorul nopţilor lungi şi dimineţilor târzii. Încă trei capitole. Şi încă n-am găsit criminalul. De fapt, sunt cam nehotărâtă. Apropo, nimic nu e ceea ce pare. În cartea asta nu prea e cazul s-o credeţi pe Lala pentru că nu spune nimic din ceea ce gândeşte. Desigur, până la final. Şi cum spuneam, aproape de final. Aşa că somn uşor! Trebuie să mai şi dorm.

6 comentarii la “Aproape de final

  1. Dragă Oana, sunt un mare fan al genului fantezie. Din păcate, în cei aproape 44 de ani a trebuit să caut în ”ograda” occidentalilor, doar ei scriind așa ceva. N-am putut să înțeleg defel cum de un popor de vreo 22 de milioane nu poate să creeze ceva care să ne scoată din veșnicele basme populare cu Greuceni, Feți Frumoși, Ilene Cosânzene, împărați de diferite culori etc. Știam că putem mult mai mult, iar acum am dat din întâmplare de tine. Ce surpriză!!! Din câte informații am, ești primul scriitor de acest gen, mă refer la faptul că ai publicat (scriu și eu din 1997, dar nu am publicat până în ianuarie anul acesta). Încă nu am citit nicuna dintre lucrările tale, dar imediat ce pun mâna pe ele, am s-o fac. Te felicit sincer, nici nu știi cât de bucuros am fost să aflu că în sfârșit avem și noi un scriitor în acest gen! Marius Dragomir, Tg-Mureș.

  2. Multumesc mult si scuze. Nu am mai trecut de mult timp pe aici, dar de azi incerc sa fiu mai activa 🙂 Si bafta!

Lasă un răspuns

