Să ne resuscităm

Adică eu. Nu știu dacă am chef de blog, dar pofta vine mâncând, nu? Acum că tot mi-am făcut curaj să ies în „lume”, vorba ceea să vă și povestesc ce se întâmplă.

După cum știți am laptop nou cu a cărui tastatură cu diacritice directe încă nu m-am învățat, dar o veni și vremea aceea.

Asta era așa de introducere.

Apoi, dacă știți ori ba luna trecută fix a ieșit o nouă Lala, adică „Greșelile trecutului”. Singura carte pentru care n-am reușit să găsesc un titlu și am lăsat editorialul să decidă. Lala tot înjură, asta așa ca să știți, dar povestea se petrece pe două planuri. Un plan în comunism și altul în zilele noastre. E cu SRI și Miliție deopotrivă. Adică e un picuț altfel decât v-ați obișnuit. Nu știu dacă mai matură, pentru că nu asta am căutat în mod neapărat, ci doar mai… altfel.

 

Dar asta nu e tot. Bookfest a fost generos cu mine și a adus și un fantasy. Nu e ultima regină. Încă scriu la ea, ci „Șarama” cartea destinului.

E povestea aia cum că în cartea asta stă scris destinul fiecărui om. Și, dacă veți citi, veți afla că așa și e. Doar că există gemenii ăștia Sior și Siron, iar ei pot schimba destinul. Dar nu al unui singur om, ci al întregii omeniri. Și pot face asta dintr-un motiv simplu. Destinul lor se scrie pe parcurs ce ei acționează. Adică destinul lor are întârziere. Mai întâi există acțiunea, apoi Mâna invizibilă scrie despre ce e vorba. Oricum, ei trebuie să schimbe soarta înainte ca bezna să pună stăpânire pe lume. Lucru greu de făcut ținând cond că Sirona înnebunește iar Sior nu e chiar genul de luptător. Și cel mai bun lucru e că cei care îndrăgesc reginele vor înțelege istoria arkuzilor și cam ce și cum au fost ei la început. Pentru că acțiunea se petrece cu mii de ani înâinte de regine.

Primul volum iese acum la bookfest, iar al doilea în toamnă la Gaudeamus și promit eu că o să vă placă. Doar îmi place și mie.

Momentan cam astea sunt veștile. Mâine revin cu programul Bookfest pe care-l puteți găsi de astăzi și pe facebook. Mi-ar plăcea să ne vedem în număr cât mai mare anul ăsta la Bookfest. Îmi e dor de vremurile alea cu cititori mulți. Ce spuneți? 

11 comentarii la “Să ne resuscităm

  1. Pe coperta la Greselile trecutului scrie ca e a treia din seria cu Iolanda. Dar totusi, nu e a patra? (Dupa Indicii, Parfumul si Sarutul) Am citit-o, am gasit-o (dupa indelungi cautari) cu Flacara, la chioscurile de ziare.

  2. Nu pot să cred! E legat într-un fel de seria Dinastiile? :O
    O vreau, o vreau! De ce, de ce stau atât de departe?! Of, pun eu mâna pe tine, carte dragă! O să te citesc cum nu te-a citit nimeni! :))

  3. Cartea se va gasi sigur in librarii. Da, de fapt de la asta a plecat povestea Dinastiilor, dar le-am publicat invers :))

  4. Mai am o întrebare: Am văzut că ai publicat deja acest roman (Șarama) și continuarea lui, la o altă editură. Varianta pe care o publici la Tritonic e una editată, revizuită și/sau adăugită? 🙂

  5. Va apărea cu tot atâtea greșeli de ortografie ca și „Indicii anatomice?” De ce nu-l concediază Bogdan Hrib pe corectorul care își bate joc de munca scriitorilor?

  6. Într-adevăr, și în Regine am observat multe greșeli de tastare, precum și gramaticale sau ortografice. Corectorul nu prea își face treaba. Și e mare păcat, mai ales când e vorba de o carte atât de bună!

Lasă un răspuns

