După hibernare

A fost o iarnă grea. Am putea spune că pentru un timp am trăit în țara urșilor polari ca să-l parafrazez pe Ciutacu – să nu-mi ceară drepturile de autor. Dar acum am început să înviem. Avem cărți, avem festival, workshop și târg de carte. Dar, pe lângă asta, avem și prezentări. Anglia încă ne mai vrea și încet, încet parcă prindem și noi aripi.

Și dacă tot am ceva timp atunci să scriem și prezentări și ce mai avem nevoie. Adică eu….

5 comentarii la “După hibernare

  1. Dragă Oana,

    Printr-o mine, am găsit, pur întâmplător, Indicii Anatomice la Diverta în orașul în care locuiesc, după ce pierdusem orice speranță de a o cumpăra din magazin.
    Trebuie să-ți mărturisesc că ți se potrivește foarte bine atât stilul romanelor polițiste, cât și cel al romanelor fantasy. Parfumul văduvei negre l-am cumpărat deja și îl ridic mâine de la poștă (l-am găsit pe Okazii după alte lungi căutări), așa că imediat ce termin Indicii Anatomice (sunt cam pe la jumătate), o să o citesc și pe aceea.
    Sunt foarte, foarte curioasă cine e criminalul și, de asemenea, o ador pe Lala, așa irascibilă și dusă-cu-pluta cum e ea.

    – Adela C.

  2. Indiciile si Parfumul se gasesc mai greu, stiu. Au fost tiraje mari si s-au tot dus, apoi nu prea s-au mai scos. Dar ca sa-ti raspund la comentariul de la Sarama, sigur o sa-ti placa mai mult decat Reginele pentru ca mie mi-a placut la vremea respectiva si inca imi mai place 😀 Nu mai dureaza asa mult pana iese.

  3. Mulțumesc pentru răspuns. Aș vrea să vorbesc cu tine ceva legat de publicatul cărților în România. Crezi că am putea discuta prin email/messenger? Am câteva întrebări referitor la proceduri, condiții ce trebuie îndeplinite pentru a fi publicată o carte, ce profit se poate face din asta etc. Sper să mă poți ajuta. Dacă da, atunci îți voi da adresa mea de email.

Lasă un răspuns

