Și l-am văzut…

Plin de viață. La început dând senzația de neputință, dar, pe parcurs arătându-ne puterea. Iar naiul, doar „a arat pământul cu naiul”. Nu știu dacă am văzut ceva mai spectaculos. Trei ore de spectacol. Trei ore în care n-am putut sta eu jos, dar Gheorghe Zamfir a stat în picioare.

Dacă e să mai aibă vreodată spectacol în țara asta care nu-l apreciază eu zic să vă duceți. Afară un bilet la Zamfir costă și o mie de euro, iar noi nu suntem în stare să dăm trei bănuți pentru a-l vedea. Oare când o să învățăm să ne apreciem valorile?

5 comentarii la “Și l-am văzut…

  1. Buna ziua, prin acest mesaj doresc sa va informez ca blogul dumneavoastra a primit Premiul MWB pentru pasiune, talent, imaginatie, creativitate, originalitate si valoare morala! Va puteti revendica premiul accesand urmatorul link http://www.mostwantedblog.org/2012/06/04/premiile-mwb-iunie-2012/ cum de altfel puteti afla mult mai multe informatii despre ceea ce presupune acest premiu! Va puteti alatura initiativei noastre de a cauta si promova valoarea in blogosfera romaneasca! Premiul MWB este una dintre distinctiile cele mai importante acordate in blogosfera romaneasca, fiind un mod de a recunoaste meritele si munca depusa de catre bloggeri talentati, originali si deschisi la comunicare! Mult succes in continuare si bine ati venit in marea familie MWB!

Lasă un răspuns

