Într-o dimineață din noapte

Dimineața nopții mele nu m-a mai prins de ceva timp pentru a-și face de cap cu neuronii mei, dar azi a reușit să mă bage în pat la un șase dimineța și să mă dea jos din pat la vreo șase ore după. 

Și uite așa îmi dau seama că toată viața mea am adormit de dimineață. Dar am să vă spun și lucruri importante. Azi la Harbour, restaurantul-port din București, îl găsiți pe Bogdan Hrib. Dacă vă duceți să cinați acolo veți avea parte și de povești polițiste sau cu pirați. Dar, cel mai important, de cărți bune.

 

Tot azi, dar mai târziu, se va mai înttâmpla ceva, dar nu mai știu ce.

 

Iar începând cu data de 18 până pe 23 misterul va da în voi, fix în cetatea Râșnov.

Lasă un răspuns

