La Atlantic, bre, la Atlantic

După zeci de conversații, după ce am înnebunit agenții de turism și, firește, prietenii… După ce am stat ieri de vorbă o oră la telefon și am fost convinsă să plec tot în Turcia, ei bine eu mi-am cumpărat bilete în Portugalia :)) Uite cilea: http://www.google.ro/search?q=praiamar+hotel+poze&hl=ro&prmd=imvns&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ei=6czZT5etKtHOswbSk5D7Bw&ved=0CIcBELAE&biw=1440&bih=838

Știu, înjurăturile, masa și dansul când mă întorc. Acum sunt oricum prea nervoasă fără motiv pentru a putea fi capabilă să țin piept.

7 comentarii la “La Atlantic, bre, la Atlantic

  1. Pingback: Vă rog, un pic de ajutor pentru Aurora, prietena noastră « Mirela Pete. Blog

  2. Pingback: Nono « Ioan Usca

Lasă un răspuns

