Cu riscul de a fi ucisă

Atlanticul, da! Adică el oceanul. Împăratul. Lisabona etc.

Îmi pare rău că nu vin prea dată pe spate. Probabil că de nu ar fi fost cineva care să ne ducă acolo unde trebuie aș fi venit cu un gust și mai amar. Personal mi-a plăcut doar Cabo da Roca și Nazare. Nu m-a încântat nici prea prea, nici foarte foarte Lisboa. Nu m-a încântat. Ce să fac? Știu că toată lumea e înnebunită dupa Lisabona. Încă n-am înțeles de ce. Am vizitat vestitele cartiere. Am fost la vestitele monumente. Nu mi-au atins coarda sensibilă. Sorry! În schimb mi-a plăcut gara Oriente. Într-adevăr frumoasă arhitectură. Nu zic că Lisabona veche n-ar fi frumoasă, dar e nerecondiționată. Uneori ai impresia că te afli prin românica, prin niște cartiere țigănești și-ți aștepți una în cap.

Despre ocean ce să zic? Rece ca dracu’. Vântul? Groaznic. Ador cele patruzeci de grade românești. Nu mai vreau vânt, nu mai vreau frig. Diferența de temperatură dintre zi și noapte e groaznică.

Dar mi-a plăcut ceva între Carcavelos și Oeiras și anume Fortul São Julião da Barra, care a fost folosit ca închisoare politică. Ceva imens pe malul mării. Încă mai are tunuri. Dar e și normal, pentru că primarul din Oeiras si-a făcut din fort casă. Omul e pasibil de pușcărie din câte am înțeles, dar el e deja la pușcărie. 😀 Distractiv e că noi urlăm că ai noștri politicieni au câte patru case. Ai lor au câte un fort, zău așa. 

Vă las cu singurele poze descărcate și revin cu povești.

Această prezentare necesită JavaScript.

2 comentarii la “Cu riscul de a fi ucisă

  1. Foarte nasol sa revii din concediu cu astfel de impresii. Inseamna ca a fost un esec total, bani aruncati pe fereastra. Acuma, din pozele astea strambe facute pe fuga, iti dau dreptate, e urat. Avem noroc cu Pitestiul ca e un vis de oras. Pe de alta parte, avand cultura all-inclusive a Turciei si Bulgariei, ce putere de a intelege farmecul unui oras ca Lisabona poti avea?

  2. Eu cultura Bulgariei nu o am, dar sa zicem, a Turciei e altceva, dar iar sa zicem, iar eu cand m-am dus sa vad Lisabona ma asteptam sa vad o altfel de Viena, dar n-a fost sa fie. Prefer sa nu-mi discuti tu mie gusturile.

Lasă un răspuns

