Codul roșu de prostie…

… hai să zicem că e portocaliu. Eu n-am încredere în Curtea Constituțională și încă mă gândesc cu silă că unora ori le-a fost prea lene să voteze, ori au ascultat comanda politică. Și zombi sunt tot cei ce merg la vot. Dar cei care ascultă comenzile cum se numesc? Îndoctrinați. Dacă nici cel mai democratic lucru – adică votul – nu-l mai exercităm pentru că așa ni se spune, suntem praf. Cam asta e părerea mea. Nu vă mai frământați că nu o să plece nici cu duba. Îmi e o greață…

5 comentarii la “Codul roșu de prostie…

  1. Draga mea, eu n am mers la vot si NU SUNT PRAF
    Sti de ce?
    Fiindca EU AM MERS LA VOT si am votat parlament unicameral, iar USL a zis ca pe ei nu ii intereseaza ce am votat eu

    Da? Atunci sa NU INDRAZNEASCA sa ma mai cheme la alt referendum pana cand nu pun in aplicare ce am votat eu anterior.
    Am stat acasa la racoare si ma bucur ca a ramas Basescu
    Imi e sila si de USL si de PDL
    Aceeasi mizerie

    –Cu drag, Felicia
    GoodGameFelicia[.]wordpress[.]com

  2. Si eu am fost la vot si am votat impotriva parlamentului unicameral. Am spus eu cum trebuia votat. Se putea vota „Nu”. Ideea e ca e un exercitiu democratic de care ne batem joc ca asa ne-am invatat noi. Iar asta nu e un motiv, e doar o scuza.

  3. Băsiştii sunt de trei feluri :
    1.) – interesaţi (a se citi: escroci, tâlhari nesimţiţi, mirosind urât a javre …morale);
    2.) – neinformaţi (a se citi, folosind tot un eufemism: ignoranţi);
    3.) – amestec în proporţii variabile de 1. şi 2.
    Îmi pare rău de băsişti… Cine ştie ce copilărie nefericită au avut ?!!!! Îmi pare rău de ei, dar mai rău îmi pare că trebuie să-i suportăm noi…

  4. Nu a plecat si nu va pleca prea curand pentru ca si-a creat treptat si in secret tentacule, oameni de-ai lui mituiti cu sume mari din banii contribuabililor si prin alte metode. Suntem zombies pentru ca suntem neasemuit de lenesi si superficiali, pentru ca decat sa luptam, ceea ce necesite un oarecare efort, mai de ‘bun augur’ e sa ii lasam pe altii sa ne manipuleze si injoseasca. Atitudinea asta ar trebui sa se schimbe pentru ca avem dreptul sa fim liberi, atat cat e posibil si cum e posibil. Au murit oameni, in van, la revolutie? Nu avem, inca, constiinta civica si personala. Dar, daca se poate, hai sa ne mai complacem in mizeria umana in care stam de atata timp.

Lasă un răspuns

