Vreau și eu o altă țară.

Și atât.

2 comentarii la “Vreau și eu o altă țară.

  1. Off-topic Salut Oana
    Vreau sa te felicit pt „Greselile trecutului”. E drept, sunt mult in urma si cartea a cam lancezit in biblioteca de cand am cumparat-o (si ma mustra constiinta ca n-am citit-o mai devreme, insa nici starea mea psihica nu era tocmai placuta), insa ma bucur mult ca am citit-o. Poate o sa-mi semnezi pe ea cand o sa ne vedem, daca se va mai intampla vreodata sa ne intalnim.
    On-topic: Nu esti sinura.

  2. Mda, şi eu vreau o altă ţară. Cică e datoria tineretului s-o construiască… Pe această „altă ţară”, vreau să zic. Din câte văd, îndoctrinarea comunistă persistă şi se extinde şi în rândul celor de până în treizeci de ani…

Lasă un răspuns

