Realitatea

Nu știu voi, dar eu, în ultimii doi ani, am trăit mult mai mult în realitate decât în virtual. Nu știu voi, dar eu am avut o perioadă destul de lungă de trăit pe calculator și aici nu mă refer neapărat la internet. Dacă Moș Crăciun și bulinele există, da, și ea, realitatea, lumea palpabilă – sau, după cum spun unii filosofi ceea ce ne închipuim noi a fi realitate – există. Poate fi un non-sens. Poate că nu există nimic în timp ce există totul. Cine știe? Oricum, lumea aia din afara calculatorului este. 

Da, lumea asta rece, haotică, dură, nervoasă, dar și dulce și prietenoasă care te apropie de oameni reali. Te face să iubești și să urăști real. Și când mă gândesc că era o vreme în care aveam impresia că oamenii netului sunt cei care te lovesc fără greață tocmai pentru că nu ai cum să-i atingi. Aiurea. Tot așa e și în realitate. Dar e bine. Uite așa am descoperit că sunt la fel de nesimțită și în realitate :)) Chestie tare aș zice. Adică nu sunt a dracului doar pe net. Oricum, după aproape doi ani în care internetul, tv-ul, ziarele și altele au ajuns undeva pe locul n, am ajuns la concluzia că lumea asta virtuală cu toți handicapații ei – sau oamenii normali, logic – nu e atât de obositoare ca viața reală. Dar, pe de altă parte, realitatea îți oferă niște avantaje pe care netul nu le are. Răutatea pură 😀 Zău că ador răutatea pură.  Chestia asta de dicolo de cuvinte. Privirile. O, da, privirile alea reci și insinuante. Privirile alea care ucid. Doamne ce-mi mai place. 

Acum dacă aberez o fac pentru ca după aproape doi ani și jumătate, în sfârșit, am și eu o vinere în care mi-am luat liber de la petrecere. Pentru că vreau să stau în pat, puturoasă, adormită, cu mâncarea și sucul la cap și cu filmele curgând. Și mai mult, am o poftă de citit ceva de speriat. Azi nu petrec. Azi sunt leneșă și-mi place să aberez. E cald, e bine și dacă n-aș fi groaznic de obosită aș fi mai mult decât fericită. Așadar nu-i sfârșitul lumii daca am ratat o petrecere. Sau o fi? Om vedea :))

3 comentarii la “Realitatea

  1. ” LA MULTI ANI cu bucurie! Casa, casa sa va fie, Masa, masa sa ramaie Iar in jurul ei sa vie Oameni buni, de omenie, Sa v-aduca veselie, Ganduri bune, cumpatate si urari de sanatate/ Zile multe si prospere, de la Dumnezeu putere/ Sa invingeti relele ce va-ncurca vietile! ”
    Vă doresc sănătate , iubire, echilibru și împliniri ! La multi ani si… sa fie totul dupa sufletul nostru!
    HAPPY NEW YEAR !!! SRECNA NOVA GODINA !!! LA MULTI ANI !!!
    sinceră prietenie,
    sibilla

  2. Ca azi este ziua lui va rog a citi capodopera,,GEMENII”in care este blestemul genial a lui impotriva tiranilorScuze de deranj.

  3. Si eu am fost mai mult in afara calculatorului doi ani si jumatate, nici nu credeam ca este posibil si recunosc ca nici nu mi-a lipsit atat de tare, totusi, cred ca in ziua de azi, virtualul castiga mult teren.

Lasă un răspuns

