Cine a ucis speranța

Odată am vrut să mor, să uit că am de dat atâtea vieți. Le-am oferit. Sufletul mi-a fost ofrandă. M-am întins pe țepii vieții veșniciei lui, i-am lăsat să-mi pătrundă pielea până au ajuns la suflet. Nu sunt Lorelai să calc pe moartea mea cu tălpile însângerate, dar sunt un suflet unic.

A fost o vreme în care am crezut în mine, în viață, în viitorul și cariera mea. Mi-am luat o piatră de pe inimă și-am mers mai departe. Atât de departe că am crezut că nici un munte nu o să-mi mai cadă în cale. Dar a căzut. M-a izbit în sufletul deja însângerat. A înfipt pietre grele, tăioase și l-a sfâșâiat. Nu sunt eu Iuda, nu lăsați cocoșul să cânte. Nu urlați la mine pentru vini pe care nu le am, vini pe care voi mi le induceți pentru că nu sunteți capabili să vedeți adevărul din inimile voastre. Nu-l învinuiți tot pe cel care nu a făcut nimic.

Sunt un nimic.

N-am fost mereu așa. Am avut vise, împliniri, glorii, fericiri, dar m-ați lăsat să mor. Acum sunt doar eu, fără soare, fără ninsori, fără ploi, fără vise. Ați deschis cutia Pandorei. E drept că a ieșit și speranța, dar a fugit. S-a pitit de mine ca de un nimeni. N-am mai prins-o.

Poate că-am fost artistă, dar m-am înecat în aburul alcoolului care nu mi-a aparținut niciodată. Am băut pasiv milioane de vise ce le-am pierdut la trezire. Vreau să fiu vie, dar nu fac decât să mor iar și iar

Dacă am existat vreodată m-am uitat. Mi-am uitat chemarea și ea s-a dus în altă parte. Nu se va mai întoarce la mine, dar nici eu nu știu dacă o mai aștept. N-am fost decât chemare și tristețe. Speranța a murit. Legenda spune că a fost prinsă de un Iuda înveșmântat în domn. A ademenit-o și a ucis-o. Mâinile lui și-acum miros a sânge. Sufletul meu și-acum se răstignește. Fiecare rană a lui Iisus e acum în mine. 

Poate că n-am rămas singură, dar în prăpastia disperării sunt doar eu cu mine. Nu sunt depresivă, doar tristă și durerea doare. 

Nu-i așa că viața e ironica?

Lasă un răspuns

