Ciutacii ăștia

Eheee, ușor e să te uiți în ograda altuia când a ta e plină de bălării. Că, deh, să arunce primul cu piatra ăla fără de păcat. Și cum spunea ieri cineva, doar că nu-mi pot aminti cine, noi nu avem ce pune pe masă, în schimb ne hrănim cu circ.

Știu cum e să o iei de la capăt. Tuturor ni se întâmplă măcar o dată în viață. Pierdem simpatizanți, „prieteni” și alte genuri de… Și, de parcă n-ar fi suficient, mai suntem și atacați din toate părțile, că e normal. Deciziile pe care le luăm trebuie să-i mulțumească pe toți, pentru că suntem proprietatea privată a omenirii. 

De fapt suntem niște rahați care ne scăldăm în mocirlă, neoameni aș spune. Nu animale. Ele n-au nici o vină și nu le pot jigni. N-am vrut să spun nimic despre subiectul ăsta. Am așteptat să treacă de la sine. Nici pe Mana n-am vrut s-o sun până nu se liniștește, dar, până la urmă, enervată de tot felul de oameni și comentarii, am zis să o stresez și eu. Măcar să știe că, așa cum ea a fost mereu alături de mine, și eu sunt alături de ea, de ei. Ce-mi pasă mie ce salariu are Victor, unde s-a mutat și de ce? Ce-mi pasă mie ce casă și-a cumpărat? Frații mei cu minte de maimuțe, oamenii ăștia lucrează la privat. Nu vă bagă vouă mâna în buzunar. Nici nu se hrănesc din banii voștri. 

Mi se pare groaznic ca niște oameni cărora le-au făcut bine, acum să „întoarcă” favorul. Mi se pare groaznic ca niște oameni care au băut maxim două cafele cu ei să aibă impresia că îi cunosc și îi pot judeca. Mi se pare la fel de groaznic ca niște oameni care-i cunosc doar din virtual să se ridice cu pretenții.

De unde știți voi cât au sacrificat oamenii ăștia pentru a avea ceea ce au? Că scrie în presă? În presă a scris și că mă mărit bazându-se pe o informație falsă de pe facebook, desigur, răutatea mea pură a întreținut-o, dar am demonstrat că presa se face de pe facebook fără să te întrebe nimeni și pe tine dacă e adevărat ori ba.

Eu știu atât, la cât bine mi-au făcut mie oamenii ăștia din 2005 până în ziua de azi, Victor ar putea să se duca și la B1 că nu mi-ar păsa. Ce?, nu mai e același om în viața de zi cu zi? Nu mai are aceeași compasiune?  Nu mai încearcă să-i ajute pe toți neghiobii care apoi aruncă cu noroi. Pe mine m-a ajutat pe vremea când mă știa doar din virtual. De Mana nu mai spun. Ea nu m-a lăsat niciodată să „mor”. A fost acolo mereu, fără să i-o cer eu. Știți voi cu adevărat cine sunt ei?

Prietenii adevărați se văd în timp. Și așa cum am învățat de la un alt prieten de-al meu trebuie să ne acceptăm așa cum suntem, imperfecți, fără să ne judecăm, astea sunt prieteniile adevărate. Și da, eu mi-i pot număra pe degete pe cei care au rămas alături de mine și la bine și la greu. Iar acum, văzând toată mizeria asta, simt nevoia să le mulțumesc tuturor. Se știu ei care, nu trebuie să-i nominalizez. 

Părerile voastre despre Ciutaci mă lasă rece. Sunteți prea mici ca să înțelegeți niște oameni mari. Sunteți prea mici pentru a-i cunoaște cu adevărat. Indiferent cum ar fi oamenii ăștia sunt o echipă și fac totul împreună, lucru pentru care sunt invidioasă – în sensul bun – dar și fericită. Pentru că ei ca familie formează zidul ăla de care voi nu veți trece niciodată. Pentru că ei își asumă împreună și succesele și eșecurile. Pentru că sunt cu adevărat oameni și pentru că au învățat cum să se respecte unul pe celălalt. Lucru pentru care-i respect și mai mult.

Părerea mea. Victor a luat o decizie foarte bună. Și n-am să vă explic de ce cred asta. Știe cine trebuie și atât, dar o cred din tot sufletul. Și tot o să mă văd cu ei să mănânc un ciolan scârbos de gras și să beau o carafă de vin. Nu de alta, dar nu-i frumos să-l las pe om să se îmbete singur prin baruri. Știu că e și gagicar, dar asta e, o să risc :))

Și dacă nu vă place… nu nu-mi pupați dosul că nu simt nevoia să fiu infectată de prostie. 

2 comentarii la “Ciutacii ăștia

Lasă un răspuns

