Poate logica mea e proastă

Am și eu o întrebare pentru voi toți, că răspundeți aici sau pe facebook e tot aia, dar, dacă eu iau ceva de la cineva – un obiect, nu contează – fără să-i spun și-l dau pe bani, banii ii dau persoanei înapoi spunându-i „uite, că ai nevoie”, dar persoana respectivă nu știe că de fapt banii provin de la ea sau de la obiectul ei, cum vreți. Se numește furt sau nu?

Procedura e corectă sau nu? Că poate sunt eu cu capul și nu mai fac diferența între una și cealaltă. 

Un comentariu la “Poate logica mea e proastă

Lasă un răspuns

