Dans! Concurs de dans 13-15 mai…

Primul interviu al Andrei Pavel

 

 

Bine, avem Dansul Florilor, cu începere de vineri şi finalizare duminică. Peste 700 de perechi din întreaga ţară se vor duela, dar numai cele mai bune vor câştiga.

De ce vă aburesc eu atât? Ei bine, am cinci invitaţii. Fiecare invitaţie e pentru două persoane şi e valabilă în toate cele trei zile de concurs. Aşa că, m-am gândit eu, dacă vreţi să veniţi şi nu vreţi să plătiţi, vă dau eu ocazia să câştigaţi.

Dacă vreţi invitaţia trebuie să faceţi următorul lucru: scrieţi pe blogul vostru despre deschiderea concursului, primii cinci care pun linkul aici vor primi invitaţiile. Haideţi că timpul e scurt.

7 comentarii la “Dans! Concurs de dans 13-15 mai…

  1. Pingback: Dansul e frumos | Blog Geocer: ba serios, ba pus pe glume

  2. Pingback: Concurs: happyhosting.ro te invită să-ţi pui blog-ul la bătaie ! | Blogul lui Nea Costache

Lasă un comentariu