Un weekend lungggg….

Încep cu scuzele, dar îmi e prea lene să dau linkuri. Oricum îi găsiţi pe toţi la secţiunea Piteştenii Mei.

După ce eu şi Ema am târât toată bloggerimea la cursurile de dans sportiv ţinute de Total Dance la Centrul Cultural, Ema, pe care o ştiţi, având ea un bar s-a gândit ca fiecare vineri să fie latino. Mai precis de salsa. De fapt, ideea e că se începe cu salsa, dar instructorii de la CS ne-au arătat şi baciata (m-a omorât instructorul ăla când m-a luat la dans) şi alte chestii cu nume pretenţioase.

Aşa că, noi, mulţi: Adi la pătrat, adică Enache şi Canguru, Geocer şi Alin, sigur, cu Ema şef de trib, am dat curs invitaţiei. Salsa? Ştim şi noi paşii de bază. George nu-i ştie, nu vă faceţi iluzii. Dar, după multele insistenţe ale Emei am reuşit şi noi să punem o melodie de cha cha. Clar că le-am dat lecţii, da? Că instructorii au venit cu elevii, dar la cha cha nu făcuseră coregrafie. Ha! Aşa că am stabilit ca data viitoare să ne luăm şi noi instructorii şi să le arătăm noi lor 😀

Sâmbătă, de parcă vineri noaptea n-ar fi fost suficient, ne-am dus şi la concursul de dans sportiv de la Mioveni.  Aici vă las cu poze că, aşa cum v-aţi obişnuit, în ultimul timp sunt cam zgârcită la vorbă şi îmi e lene să dezvolt. Oricum, ideea e tot aia 😛

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   El ma invata tango   

 

 

22 comentarii la “Un weekend lungggg….

  1. Nu-i nicio pierdere ca nu ai pus linkuri, pt ca de cand ne killaresti cu toate cele nu mai avem vlaga sa mai scriem si pe bloguri. Dupa cum vezi, nici macar eu nu am mai pus link…

  2. Oana, ti-ai schimbat ID?
    Aveam niste desene pentru tine. Ti le voi trimite la noua adresa.
    Cand o voi avea! Zi faina! 😉

  3. Ia te rog frumos sa schimbi link-ul ala catre mine de la blogroll, ca nu ma gaseste nimeni la „Pitestenii tai”, avand in vedere ca m-am mutat pe geocer.ro
    Si de ce crezi tu ca si-ar fi facut cineva iluzii cum ca eu as sti pasii vreunui dans? Nu-i stiu deloc, iar cand dansez dansez asa, dupa ureche. Mai mult ii incurc pe ceilalti!

  4. Nu trebuia sa-l dai de gol pe George, e prea dragut sa merite acest tratament.
    Daca aflam ca nu stie dansuri romanesti, chiar si eu, indulgenta de mine, l-as fi dat de gol.

  5. totul e bine cand se termina cu un dans.E greu de descris in cuvinte ce simti cand dansezi.Mai ales cand nu esti la concurs de dans ,ci dansezi intr-un club model anii 60-70 cu maxim 50 de perechi,nu megacluburi cu harmalaie si altele care devin stresante.

  6. Foarte frumos, se vede ca v-ati distrat si v-ati simtit bine, chiar daca probabil a fost obositor. Mi-ar placea sa fie astfel de evenimente si in bucuresti.

  7. Oana, nu ma invita de doua ori ca vin! Deocamdata drum bun tie in Israel, sa te intorci sanatoasa si voioasa si vorbim, pup

  8. Pingback: Romani, să ștergem lacrimile din ochii unei mame și a gemenelor ei! | Blogul lui Nea Costache

  9. Pingback: Inocentul – 1 | Caius

  10. Pingback: Deoarece din luna martie expira perioada in care am avut dreptul la ajutorul de somaj si situatia mea materiala tinde sa ajunga imposibil de suportat fac aceste apeluri catre prietenii si colegii mei din blogosfera: Urgent caut loc de munca si vand teren

  11. Pingback: Deoarece din luna martie expira perioada in care am avut dreptul la ajutorul de somaj si situatia mea materiala tinde sa ajunga imposibil de suportat fac aceste apeluri catre prietenii si colegii mei din blogosfera: Urgent caut loc de munca si vand teren

  12. Pingback: Deoarece din luna martie expira perioada in care am avut dreptul la ajutorul de somaj si situatia mea materiala tinde sa ajunga imposibil de suportat fac aceste apeluri catre prietenii si colegii mei din blogosfera: Urgent caut loc de munca si vand teren

  13. Pingback: Fast forward pe repere utile | alexandrescudaniela.com

  14. Pingback: Omul cu şopârla… « Dispecer Blogosferă

Lasă un comentariu