Dezvoltare personală… negativă

Cum credeţi că e pentru un psihoterapeut care îţi dă lecţii de dezvoltare personală când intră o nebună şi îi spune: Obiectivul meu e să fiu rea. Ea pune „rea” întrea ghilimele, dar nebuna spune „Neah, fără ghilimele”. Întrebarea vine firesc: „Şi dacă îţi dai seama că nu e în firea ta?”. „Neah, că tendinţele există, doar că nu sunt până la capăt”. Sigur, şi-a făcut cruce, spunând că, de obicei, oamenii cer să fie mai buni. Dar eu stau şi vă întreb, la ce bun să fii bun într-o lume atât de rea? Eu nu văd scopul. Toată lumea e înverşunată pe toată lumea. Nu ştiu motivul, nici eu şi, probabil, nici ei. Oamenii s-au învăţat aşa, să fie înverşunaţi. Şi-a luat vecinul o capră, să moară, atât capra cât şi vecinul. Lucruri din astea. Şi atunci, la ce e folositor să dai tu ce ai mai bun, când, la fel de bine, poţi da ce ai mai rău. Adică care pe care. Oricum în lumea asta trăim.

Dacă faci ceva bun, neah, nu merge, că de ce e bine. Dacă e rău, aidoma. Măcar aşa ştii o treabă de la început, adică stai de vorbă direct cu satana, fără alte introduceri.

Aşa că mi-am început lecţiile de dezvoltare personală negativă. Mă rog, pentru mine va fi foarte pozitivă. Ştiu, unii or să zică: „Crezi că poţi fi mai rea de atât?”. Dragii mei, nici nu ştiţi ce zace în mine. Răutate primordială în formă pură. Hi hi hi…

Mai era ceva de zis? Aşa mă gândeam şi eu…

14 comentarii la “Dezvoltare personală… negativă

  1. în drumul tău spre atingerea maleficului pur, îţi doresc toate cele bune. sau, mă rog, cum se zice.
    după ce te perfecţionezi, poate organizezi nişte traininguri sau cum le zice la astea, ceva aşa cu formare de formatori, o treabă din asta care să ajute să fie lumea mai rea.
    cineva trebuie să echilibreze şi Binele ăsta pe care îl propovăduiesc toţi.
    bravo, Oana. de mult aşteptam o astfel de iniţiativă. te felicit!

  2. Ce idei!Daca stai de vorba cu mine nu stii daca vorbesti cu Dumnezeu sau Satana.A fi bun in lumea lui Dumnezeu e ceva banal.A fi bun in lumea Satanei este extraordinar (de neobisnuit).Alegerea iti apartine :intra in lumea pe care o doresti!

  3. Pingback: Blog de Blog – impresii | Ada Pavel

  4. Lasa Onuta, daca tie asa iti place atunci restul n-arece comenta. Pot sa moara cate capre vrei, pe a ta tine-o pe vaccin si pe mancare buna ca sa nu se intample ceva nedoit cu ea. In rest, daca toate sunt bune si frumoase, e de bine.
    Multumesc din suflet pt ziua de ieri.

  5. Atat timp cat regulile au fost impuse de oameni inca nu se poate face o delimitare intre bine si rau. Asa ca ceea ce ce crede ea ca e rau s-ar putea sa fie de fapt un lucru bun. Parerea mea personala e ca in ziua de azi s-au schimbat asa de mult personalitatile oamenilor incat nu mai stii daca mai da cineva importanta la caracterul unui om. Daca va uitati la TV o sa realizati, ca de fapt, doar stirile negative sunt pe primul plan. Si astfel marea majoritate a caracterelor sunt modelate de aceste stiri. Asa ca sa nu ne mai miram ca exista persoane care doresc sa fie asa.

  6. Pingback: Premiere ”Blog de blog 2010”. Somonel la grătar. Salată de spanac. Brioșe pufoase și aurii « Cantina Socială

  7. E frumos sa experimentezi cu partea malefica din tine.
    Din experienta mea, tot raul facut se intoarce intr-un final impotriva ta cand te astepti mai putin.

  8. Pingback: Festivalul “Cerbul de aur” Brașov (III) | Blogul lui Nea Costache

  9. Pingback: Numele Dvs. pe Internet. Domenii .ro cu 31 euro + tva | Blogul lui Nea Costache

Lasă un comentariu