11 comentarii la “Cartea săptămânii şi o regină cadou

  1. da, mi-am dat seama apoi. vaz ca-ca-client nou ce sunt imi cere toate datele, si cand m-a spalat pe dinti ultima oara… e ok, presupun, nu?

  2. tre sa ma duc sa le iau eu de la posta, vine vreun aviz sau vine un tip draguts cu ele la adresa pe care am dat-o? am cautat detaliile astea pe site dar nu am gasit nicaieri. as vrea sa fie blond daca se poate…

  3. la posta nu e decat o cucoana foarte ocupata si nervoasa ca noi clientii ne permitem sa o deranjam, cu unghiile impecabil facute, ca se stie ca asta iti ia doar 5 secunde, care imi cere 1 leu pentru un pix de fiecare data cand merg acolo. ultima oara am incercat sa i le vand pe toate inapoi, dar mi-a explicat ca imi bat joc de ea. am vrut sa o rog sa ma creada ca nu am scris nimic cu ele, dar am tacut pana la urma ca vroiam sa trimit totusi plicul.

  4. Pingback: O recomandare... reînnoită! | Blogul lui Nea Costache

  5. Andrei, nu stiu, n-am platit sa-mi iasa cartile. Daca e o carte buna, nu, daca nu si vrei neaparat sa o vezi scoasa, cred ca da, dar nu eu sunt in masura sa-ti raspund.

  6. Pingback: Las’ că merge și-așa! | Blogul lui Nea Costache

  7. Pingback: Salba (reluare) | Blogul lui Nea Costache

Lasă un comentariu