Elfa e premiată

Păi bine, puteţi muri, dar nu de tot. Tocmai am fost anunţată că Regina Elfă va fi premiată ca cea mai bună carte fantasy junior. Premierea va avea loc la Deva pe 1 iunie. Vă mai povestesc eu, acum sunt zgâlţâită din cauză de maşină şi drumurile patriei. Pot să zic… HA! Pot.

23 comentarii la “Elfa e premiată

  1. Bravo Oana, nu mă mir, scrii bine și ai idei originale! Fantasy te prinde cel mai bine. SPER că Enya va desena odată, cândva, ceva…fantasy, că schițe super cool are suficiente, doar ai văzut din ele. Felicitări! 🙂

  2. A, si mai sunt doua domnisoare, o sa revin cu informatii. S-ar putea sa mai fie si altii, dar acum nu imi amintesc. Poate ma ajuta cineva. George Lazar?!

  3. Am intrebat daca mai sunt alti autori de fantasy in Romania pentru ca doream sa stiu cum a fost aleasa Regina Elfa drept cea mai buna carte fantasy junior. Banuiesc ca a fost aleasa dintr-o lista de carti fantasy junior, asa se face nu? Cine a decis atunci? A fost votata de cititori sau au decis un grup de oameni, de critici de carte de exemplu. Daca a fost aleasa dintr-o lista de carti fantasy scrise doar autori romani atunci nu e de mirare ca ati castigat dat fiind faptul ca majoritatea nu sunt prea cunoscuti. Dar daca a fost aleasa dintr-o lista de carti ce cuprinde si carti scrise de autori straini precum Joseph Delaney, Angie Sage, si toti autori de carti cu vampiri, atunci trebuie sa ma plec in fata dumneavoastra. Ar fi ceva ca Regina Elfa sa bata carti precum Cronicile Wardstone, Septimus Heap, Jurnalele Vampirilor etc.
    Acum mai am o nelamurire. De ce nu sunteti promovata la TV? Nu zic sa apareti la emisiuni gen Acces Direct sau Happy Hour, dar puteti aparea la emisiuni ce promoveaza carti. De exemplu TVR 1 , la emisiunea matinala Trezirea la apel, in fiecare luni se vorbeste despre aparitii editoriale. In fiecare luni cate o editura isi prezinta noile aparitii editoriale.Ati accepta sa apareti la emisiune sa va prezentati noua carte? Si mai e si TVR Cultural, unde la programele de stiri sunt prezentati si autori. Ati aparut intr-o stiri cand ati lansat Rgina Elfa? Sau ati fost vreodata invitata de Cristian Tabara la emisiunea lui sa vorbiti despre cartile dumneavoastra?

  4. Costel, editorul meu, Bogdan Hrib, se duce mereu la TVR1, TVR Cultural, B1TV si promoveaza cartile astea printre care au fost si ale mele de vreo zece ori. Si da, am fost invitata si eu la TVR Cultural, o sa ma duc zilele astea, nu stiu cand pentru ca programul meu e destul de incarcat.

    Elfa nu a fost votata neaparat ca o carte fantasy ci ca una ce se adreseaza adolescentilor si au avut de unde alege. (Si nu trebuie sa imi vorbesti la persoana a doua plural ca ma zgarie pe creier 😛 ) Daca prima carte din serie cica a fost mai proasta, Elfa a avut un oarecare impact chiar si asupra marilor oameni de cultura. Eu nu stiu daca bate toate acele carti enumerate mai sus, si nici nu m-as pronunta mai ales ca si mie imi plac destul de mult, mai ales Wardstone, dar nici nu cred ca asta conteaza acum. Conteaza ca in Ro se scrie foarte putin pentru adolescenti si ca, totusi, am reusit sa fac vreo mie si ceva de tineri sa ma citeasca. Restul sunt trecuti de adolescenta. Si da, Cristian Tabara, cand era la Pro TV a vorbit despre romanul meu „Sarama”, tot un fantasy. Sunt aparitii in presa scrisa, reviste, etc. Din pacate toate sondajele arata ca la TV ori mergi pe publicitate agresiva ori apari cam degeaba. Tot presa scrisa are impact mai mare cand e vorba de literatura.
    Acum nu stiu cat de bine am raspuns, dar dupa atata oboseala eu zic ca m-am straduit 😀

  5. Ada, da, cand o sa ma hotarasc ca am timp sa ma duc o sa-ti spun, oricum o sa fie undeva la ora 20 si oricum o sa anunt ca ma duc 😛

  6. Ok, promit ca nu-ti mai vorbesc la persoana a doua plural. Intrebam despre promovarea cartilor tale pentru ca am observat ca posturile TV cu cea mai mare audienta PROTV si ANTENA 1, nu mai promoveaza demult cartile, poate doar ca publicitate cand apar alaturi de un ziar. Si tot la aceste posturi apar diversi oameni, chiar angajati ai televiziunilor respective care se tot plang ca tot mai putini tineri din Romania citesc carti de autori romani. Pai cum sa nu fie asa daca ei nu promoveaza autori romani

  7. Costel, exact, ai pus punctul pe I. Sa stii ca ma lupt sa ajung macar la o Antena. Mai vedem. Momentan n-am nimic concret, dar fac planuri si alte cele. Batalia e grea, dar eu sunt optimista. Si mai e ceva, suntem snobi, noi ca popor si preferam autorii straini nedindu-le din start sanse romanilor. Si sunt atatia autori romani care scriu excelent ca lumea ar fi surprinsa.

  8. Ai sanse sa ajungi la Antena1 doar daca intri intr-un scandal cu Bianca Lui Bote , ca altfel nu vad cum.
    Parea mea e ca tu ai avut sanse sa fi promovata datorita internetului si datorita unor bloguri ale unor adolescenti. Daca nu ar fi fost internetul, sincer nu cred ca ai fi vandut mai mult de 500 de exemplare prin promovare la Tv

  9. Costel, perfect de acord in ceea ce priveste internetul. Asta e un mod bun de promovare pe care tot incerc sa-l dezvolt.

Lasă un comentariu