Să vorbim…

E cam târziu, ştiu, dar contrar aşteptărilor nu sunt obosită. Am plecat cu ploaia în cârcă (nu, n-are importanţă unde, important a fost doar pentru mine), posacă. Când plouă sunt posacă, n-am ce face, nu e vina mea. Îmi vine să mă ghemuiesc undeva, ca o pisică, şi să torc. Dar aproape niciodată nu-mi iese. Şi v-am spus că am plecat. Şi ploua al dracului de tare. Pentru prima oară în viaţa mea m-am bucurat că nu sunt la volan. Am stat în dreapta cu pepsi într-o mână şi cu gândurile în alta. Din când în când câte un tir mai arunca cu apă, apă multă, nu aşa, şi mă trezea la realitate pentru scurt timp.

Şi-am mers aşa, în linişte. Uneori o mai luau Paraziţii razna, apoi muzica s-a schimbat la o sută optzeci de grade – nu, nu fierbea. A devenit lentă şi moleşitoare. Tâmpitul de GPS a luat-o razna. Dar nu m-a interesat, nu şofam eu.

Şi aud:

– Tu mai ştii unde e X?

– Da.

– Ştii să ajungi acolo?

– Da.

– Păi şi?

– Păi şi ce?

– Zi-mi şi mie.

– Păi ce-s eu? GPS?

Şi linişte. Iar ploaie, dar mai calmă. Ademenitoare la somn. Ah, somn. Dar parcă nu mă trezisem chiar de aşa mult timp, totuşi…

– Ăsta m-a băgat pe interzis.

– Şi pe interzis ce are? Nu-i tot stradă?

Şi ajungem. Pe interzis. Cu ploaie. Muzică în surdină. Iar mie tot îmi venea să torc ca o pisică. Dar nu se face să torci în maşină. Nu se face pentru că nu se face.

Aşteptăm, că iar am ajuns la fix şi să nu fim primii ca data viitoare că iar or să ne pună să ne alegem masa. Păi n-am ajuns primii, dar tot ne-am ales masa 😀 Şi am aşteptat… ei, am aşteptat noi pe cineva, dar am dat de altcineva. Doamne şi dintr-o dată am început să râd. Am şi uitat că pot să râd aşa.

Ştiţi cum e de fapt? Exact când te aştepţi să cunoşti fiţoşi ţi se întâmplă pe invers. Şi doar mă ştiţi că sunt ciufută şi nu accept pe oricine în preajma mea, dar uneori am aşa un noroc de oameni mişto că mă mir şi eu. Şi da, am râs tare bine.

Concluzia: Aşa da, mă! Asta înţeleg eu prin a te distra.

 

P.S: Sunt Oana şi citesc!

 

 

27 comentarii la “Să vorbim…

  1. STIMATA DOAMNA OANA SOICA – MUJRA
    SCUZATI CA INTRERUP DIN NOU CU O RUGAMINTE. CUNOSCAND CA PRESEDINTELE CITESTE INACESTE ZILE CU ATENTIE BLOGURILE POPULARE PENTRU A MASURA PROPRIA IMPOPULARITATE, VA ROG SA POSTATI URMATOARELE :
    MULT PREA INFAIMOS PRESEDINTE
TRAIAN BASESCU

    Trimit aceste randuri din orasul Rouen. loc de care va leaga atatea placute amintiri. Dupa redeschiderea cazului dumneavoastra de eroism, locuitorii acestui vechi port de pe Sena va asteapta cu bratele mai mult decat deschise. In speciai copilul , nevasta si pilotul care au scapat prin miracol datorita gestului dumneavoastra unic. Ei va roaga sa reveniti printre ei chiar cu…..helicopterul. Ei inpartasesc speranta de a ramane printre ei pana la sfarsitul vietii dumneavoastra si chiar dupa aceea. In asteptarea acestui acestui moment al destinului CATEDRALA DIN ROUEN BATE CLOPOTELE !
Exact cu respectul pe care al meritati.
Robert Horvath DEVA Cineast si ziatit de invstigatii baseciene.
New York – Tokyo
    BASESCU……..ROUEN , CRIMA SI PEDEAPSA!

    VICTIMELE INCENDIULUI CER DESPAGUBIRI DE MILIOANE SI EXTRADAREA
CATRE FRANTA A PRESEDINTELUI ROMAN !

    LA ORIZONT UN SCANDAL INTERNATIONAL FARA PRECEDENT !
Redeschderea dosarului Basescu de catre autoritatile judiciare Franceze este un semn bun. Nu pot sa scap ocazia sa fac un film, un documentar si sa scriu un serial. El poate fi citit pe blogul meu personal.http://devanewyork.blogspot.com/
Acesta este episodul 3.
BASESCU IN FATA UNUI TRIBUNAL FRANCEZ

    ( Interviuri cu martori oculari si cu victime al incendiului )
    
Scriu de la locul crimei. Portul Rouen este un port important care se poate compara cu Antwerp sau Hanburg. Vizitez portul cu un grup de vizitatori. Ghidul ne explica istoria portului care a inceput acum 2000 de ani pana in zilele noastre.
Explicatiile ghidului un batranel cu parul alb si cu un fel de chipiu de marinar este anosta ,mai ales ca cargourile sunt la distanta si prin ceata abia se distig. La un moment dat fata acestui lup de mare se face rosie povestind de cel mai mare incendiu din potul Rouen cel creiat in iarna lui i981.El descrie o ” flacara uriasa care a cuprins tot portul. Panica uriasa . Descrie aproape cu lacrim in ochi victimile accidentului.
Trei oameni – pilotul unei nave, soţia sa şi copilul lor – au fost la un pas de-a muri arşi de vii. Ei au fost salvaţi miraculos de un macaragiu, care a manevrat macaraua aflată pe mal şi i-a cules pe cei trei de pe puntea vasului care ardea.”
Filmez cu un aparat minuscul. Am si hotarat. Filmul pe care al fac numit Crima si pedeapsa va incepe cu vorbele si mai ales cu ochii acestui martor . Martor ocular a unei din cele mai mari incendii din istoria moderna maritima. Primavara se preface in iarna . Se face frig si astept cu infrigurare si la propriu si la figurat sfarsitul vizitei. Intru in vorba cu ghidul si al intreb daca vrea sa devina unul din eroii documentarului meu M-am hotarat pe loc sa nu mai astept venirea echipei de filmare de la Nrw York si sa folosesc momentul. Arunc prima interbare care poate fi si ultima Este Presedintele actual vinovat de acest accident si ce crede despre redeschiderea dosarului Rouen?
Raspunsul este firm si transant si intr-un fel ma luat pe nepregatite. ” Pentru creiarea incendiului nu stiu poate sa fie o lipsa de noroc sau o neglijenta dar falsificarea probelor este o CRIMA PREMEDITATA CARE CERE INCHISOARE PE VIATA. CAPITANUL BASESCU TREBUE ADUS IN FATA DE UN TRIBUNAL FRANCEZ SI SA DEA OCHII CU VICTIMILE ACCIDENTULUI IN CARE UN COPIL SI-A PIERDUT
UN OCHI SI UN PILOT DE VAS A SUFERIT ARSURI PE 90 % DIN CORP. LA SPITAL AU FOST DUSI VREO 50 SAU 60 DE PERSOANE, …………..MULTI CU ARSURI DEOSEBIT DE GRAVE. CINEVA TREBUE IN CEASUL DIN URMA SA PLATEASCA PAGUBE, PENTRU INCENDIEREA A 37 DE VASE. ELE SE RIDICA LA ZECI SAU CHIAR DUPA UNELE NOI ESTIMARI LA APROAPE 100 MILIOANE DE DOLARI. INCENDIEREA UNUI URIAS PORT NU TREBUE UITATA…. SARKO ( ALINTARE PENTRU PRESEDINTELE FRANCEZ ) TREBUE SA REFUZE SA DEA MANA CU …..ACEST…………. PRESEDINTE.
Cu aceste ultime cuvinte sa descarcat si bateria minuscului aparat video.

    I-am multumit batranului care intinerise in ochii mei. In timp ce ne strangeam mainile mii-a facut cu ochiul spunand ” Am o mare surpriza pentru domnul Robert, ziaristul care a scris primul articol despre incendiu il chama François Henriot.
si este ofiterul de presa al portului Rouen, este un bun amic de al meu.
Deci surprizele se tin lant. Am uitat de frig si de foame si am luat-o pe malul Senei . Intre timp la timp printre nori a iesit soarele. Un soare zambitor si galben. Am plecat pe jos pe Quai du Havre si apoi pe Voie sur Berge unde copacii sunt inca in floare uitand… de incendii si criminali anca nepedepsiti. Abia sosit de cateva ore orasul incepe sa-mi placa. Va fi o sedere poate lunga. Sotia mea Kiyoko din Tokyo nu pare deloc incantata. Am hotarat oricum sa nu plec de aici pana nu inchid dosarul Rouen ……cu presedinte cu tot.

    
Robert Horvath -Deva Cineast si ziarist de investigatii New York- Tokyo
Corespondenta speciala
    
http://devanewyork.blogspot.com


    http://www.devagallery.com/

  2. Pingback: DRUM CRUCIAL « Ҩ Gabriela Elena

  3. Pingback: Am revenit! | Blogul lui Nea Costache

  4. Daaaaa, si-am recuperat pana dupa cantatul cocosilor! :)))
    Las’ ca te prind io prin zona 🙂 Dau cu o cafea dupa tine! 😛

  5. :))
    Dar tu nu știi că unii dintre oamenii faini pe care i-ai cunoscut au plecat, la un moment dat, la altă petrecere. Ne-am pupat, ne-am luat rămas bun, s-au dus, s-au întors repede…. =)) =)) Daaaa, era deja soare afară când chelnerul ne-a mulțumit pentru participare =)) Și ce liber era pe stăzile orașului! =))

  6. Cum eşti tu când eşti ciufută? Io una nu m-am pris până acum 😀
    Te invidiez pentru faza cu râsul, eu am moţăit toată seara 😆 Să vă fie de bine! 🙂

  7. Mana, deci dimineata, da? Am vazut ca dupa ce m-am dus eu s-a si dansat, mama si ce m-am fatait pe scaun :)))) Nu-i bai, data viitoare imi iau camera la hotel si plec ultima.

  8. La mulți ani, Oana, la cât mai multe cărți bune! O viață așa cum îți dorești! Urări de bine și de la Enya, cu drag! Multă fericire și inspirație! 😛

  9. Crina, cand sunt ciufuta nu vorbesc cu nimeni si ma uit urat in jur, pai tu nu te-ai prins ca in compania ta nu sunt 😛

    Mirela, merci, dar nu a fost ziua mea. Dar accept oricum 😀

  10. P.S Consideră că sunt prim, am văzut că în 20 este! mai bine mai devreme…faceboock anticipează! Oricum, urarea rămâne absolut valabilă! 🙂

  11. Multumesc, Mirela si Enya, va dati seama ca nu pot refuza un „la multi ani” anticipat 😀

  12. Pingback: Minciunel şi Minciunica… « Dispecer Blogosferă

  13. Pingback: Obscenităţi triviale « Ioan Usca

  14. Geocer, pai na, dupa ce v-a dat Mana toate detaliile era si greu de priceput. Chiar mot n-am fost, ca eram pe sub masa de rasa, deci eram nemot, da? 😛

  15. Pingback: Mirela Pete. Blog » Blog Archive » Despre zelist sunt zvonuri că pe viitor ne vor alcătui şi blogrollul

  16. Pingback: 17 mai 2010

  17. Pingback: Mirela Pete. Blog » Blog Archive » Sophia Grojsman. Parfumieri de top (parf. 31)

  18. Pingback: Doar un bob zabavă: numai azi nu-i mâine! | Blogul lui Nea Costache

  19. Pingback: Succesul in Slovenia al lui Bacio | Blogul lui Nea Costache

  20. Pingback: Tentativă de jaf la Roşia Montană | Blogul lui Nea Costache

Lasă un comentariu