Adio, doamnă!

Nu o fi chiar adio, dar un bye tot este.

 

Dar nu vă las chiar singuri, ci cu povestea unor târfe triste.

 

Dar nici cu asta până la urmă nu vă las, pentru că în curând va fi ziua Lucie şi eu vreau să-i spun de acum „La mulţi ani!”, ca să pot fi prima.

În plus, Dumnezeu ştie dacă o să am net. Că dacă nu o să am, nu o să am, ce mai pot face. Apropo, vă pot spune că mor de somn? Mai bine nu, că n-am timp să dorm, am bagaje de făcut. Dar am venit să vă dau raportul.

 

Aşadar pe data de 3 la ora 17 la Librăria 9 (au ştiut ei ce au ştiut), „Parfumul văduvei negre” se lansează în premieră la Chişinău.

Pe data de 5 la ora 14:14 voi fi la USR alături de „Labirint oblogatoriu”.

Tot pe 5 la MUZEUL DE ISTORIE, ora17 alături de George Arion lansăm ce lansăm.

Tot pe 5 la MUZEUL DE ISTORIE, ora18 vorbim despre „Urechile pisicii Olga”.

Cred că apoi putem pleca acasă, cel puţin eu.

Pe data de 10 voi fi la SM, iar pe 11 voi avea o întâlnire la cafea cu puştii din Baia Mare.

Ce se mai întâmplă de pe 16 încolo vom mai povesti, o mai fi timp.

 

O să vă rog frumos, pe voi, cei care mai citiţi pe aici, să vă duceţi şi pe la Darius şi Geocer, să nu se simtă singuri şi trişti în lipsa mea, mai ales Geocer, că lui Darius nu-i pasă 😀 Doamne ce o să mă înjure!!!

Eu zic că vă las pe mâini bune, aveţi de unde alege, iar de o fi să am net om mai povesti. Aşadar, drum bun eu şi lucruri bune de citit vouă. Să nu uitaţi de ziua Luciei!

 

UPDATE1: O altă carte pe Club vă va ţine companie.

 

UPDATE2: Epidosul doi din proşti da’ mulţi mai jos, chiar haios

26 comentarii la “Adio, doamnă!

  1. Dincolo de orice ironie ( si te incurajez sa faci oricate ironii vrei la adresa mea), lansarea aia de la Chisinau mi se pare extrem de importanta. Nu zic ca deja ai devenit o scriitoare de calibru international, pentru ca Republica Moldova este tot Romania (orice-ar zice alde Voronin), dar deschiderea aceasta este extrem de importanta.

  2. Geocer, sigur ca Moldova e tot Romania, nici nu m-am gandit vreodata altfel la ea. Dar da, deschiderea e importanta. Si lansarea e importanta, doar ca eu sunt fara chef de viata!

  3. Are dreptate Geocer Oana! Lansarea de la chisinau este deosebit de importanta! Moldovenii de dincolo sunt mult mai avizi de lectura dect romanii nostri si sunt sigur ca vei avea succes. In plus, iti vei face „deschidere” pentru urmatoarele tale carti! Drum bun si… mult succes!

  4. Pingback: Neliniştitu’ » Post Topic » Pinguri pentru dame

  5. Pingback: Mărţişor violet « Ioan Usca

  6. @Geocer Io l-aş pune şi pe Chioru cel sănătos alături de Voronin. Una din primele lui declaraţii după reinvestire a fost că prima lui vizită „în străinătate” o va face la Chişinău. Mi-ar crăpa obrazul de ruşine….

  7. Pingback: Alb şi roşu pentru ele « [D][S][N]

  8. oana, in loc de bomaboana, pot primi doua carti pe care sa le vand la licitatie pentru Magda Ciobanu? te rog, mai multe info pe hobbitu.ro

  9. Pingback: Indicii anatomice – 29 « Ioan Usca

  10. Pingback: Indicii anatomice – 30 « Ioan Usca

  11. Deci pot sa zic si io bafta? Ori succes? Mai e primit?
    Probabil a fost unul de a rasunat pana la Kabul, asta, Cahul.

    In alta ordine de idee, mosu chiar e tare, imi place! Mosul Gheorghe.

  12. Pingback: Azi ne umflam in pene « Blog de Prost

  13. Pingback: Alb şi roşu pentru ele - [D][S][N] | [D][S][N]

Lasă un comentariu