Să zic şi eu…

Nu sunt psiholog, nici pe departe. Dar citesc, îmi place şi înţeleg. De cele mai multe ori sunt şi de acord, fireşte, cu ce spun psihologii, cărţile de psihologie practică etc. Uneori mă trezesc că s-ar putea să fiu pe aceeaşi lungime şi cu filozofii. Alteori nu. Ştiţi, ca fiecare. Mă raportez la oameni după propriile-mi idei. Nu prea e normal, ştiu. Pentru că ar fi normal să fim cu toţii deschişi şi la ideile celorlalţi şi să fim în permanenţă curioşi cu ce au ceilalţi în cap, chiar dacă nu sunt pe aceeaşi lungime de undă cu noi. Dar deh… nu se poate.

Ce vreau eu să vă zic acum. Vreau să zic că e al dracului de uşor să judeci un om după ce s-a sinucis. E. Mda. Să-ţi dai cu părerea şi să emiţi ipoteze e pentru toată lumea. Ce mama naibii. Dar ştiţi ceva? Eu o înţeleg al dracului de bine. Aş vrea să zic că nu. Să am şi eu textele alea: „şi-a lăsat copilul în urmă”, „a fost egoistă”, „a fost laşă”… Eu zic aşa, înainte de-a judeca căutaţi bine în capul vostru, sunt ai dracului de mulţi monştri. Vă garantez acest lucru şi cam ştiu despre ce vorbesc.

 

NU UITAŢI: CONCURS DE ROMANE POLIŢISTE: cine nu distribuie e scos din blogroll.

24 comentarii la “Să zic şi eu…

  1. Nu stiu cum de reusesti sa o intelegi…poate pentru ca si tu esti un om controversat, ai multa energie si traiesti viata intr-o verva continua, care, daca n-ar exista te-ar da peste cap complet.
    Iata ca eu sunt mama si o inteleg mult mai bine. Suna ciudat dar stiu ce inseamna depresia (despre care am scris in ultimul articol). E nevoie de prea multe pentru a reusi sa mergi inainte, sa te vindeci…
    Si o sa bag si eu postare despre concurs, nu pentru blogroll, mami, ci pentru mine (poate reusesc sa ma bag si eu). 😉

  2. mai scriu şi eu de concurs? am scris o dată… mai scriu dacă trebuie.
    Nu mă gândesc să o înţeleg, pentru că nu vreau. Mie îmi place viaţa şi nu vreau să aflu câte motive există pentru a fi îndreptăţit să te sinucizi. chiar nu vreau. dar … fiecare cu părerea lui. Eu zic că ar trebui să înceteze cu speculaţiile, măcar să lase omul în pace, nu asta voia?

  3. Buna dimineata. in primul rand sa-ti spun de… daca nu ai trait acele lucruri de cele mai multe ori nu intelegi, tocmai pentru ca mintea ta nu are fisier cu „vreau sa mor”.
    in al doilea rand nu cedez santajului, da? nici daca ma transezi, din principiu nu de altceva. deci daca ma scoti asta e

  4. Pingback: Scriitoarea Oana Stoica Mujea…, răpită, sechestrată, maltratată şi ucisă cu bestialitate ! « [D][S][N]

  5. Da, e uşor să judeci pe cel ce s-a sinucis. În „Inocentul”, mă străduiesc să-i judec pe cei ce n-au făcut-o încă, determinându-i s-o facă…

  6. Este o problema cu cei care ne indeamna sa nu-i judecam pe cei care se sinucid.
    Care?
    Multi dintre ei recunosc ca si ei au avut momente in care s-au gandit sa se sinucida.
    Eu am zis ca tare mult trebuie sa urasti viata daca ti-o suprimi, voluntar, chiar pe a ta.

  7. Pingback: Viata din frunzele moarte « Gabriela Elena

  8. Pingback: Inocentul – VII « Ioan Usca

  9. Pingback: Scriitoarea Oana Stoica Mujea…, răpită, sechestrată, maltratată şi ucisă cu bestialitate!

Lasă un comentariu