N-am chef de poveşti…

Mă duc la teatru. Dar vă pot spune că printre miile de prostii pe care le-am făcut azi, am reuşit să-mi bag şi telefonul în frigider. Noroc că m-am prins de unde sună. Totuşi cred că azi sunt un pericol public.

17 comentarii la “N-am chef de poveşti…

  1. Un (fost) amic de-al meu era pe punctul de a introduce in frigider galeata de gunoi, dupa ce tocmai o golise. Noroc ca a intervenit in mod salvator nevasta-sa !

  2. Păi nu ai fi singura, clar. Mama mea a făcut acelaşi lucru.
    Problema era că telefonul era cadou de la mine, şi… logic, cuiul lui Pepelea e foarte actual. 😀

    Cum îţi permiţi să te porţi aşa cu telefonul de la mine? :))

  3. Geocer, pai daca n-ai intrebat 😛

    Iulia, da, la mame mai inteleg si eu, dar la mine 😀 Noroc ca n-are cine ma trage la raspundere, ca nu ma prea vede nimeni cand le fac 😛

  4. Aha. De aia îmi zicea că „apel înghețat” când te-am sunat! 😆 Glumesc; cum am zis, nu am numărul tău 😛

  5. Nu știu. Azi nu vorbesc cu el. Oricum, am zis că amân momentul în care te adaug în lista de numere de telefon cât mai mult posibil. De ce să mă trezesc că mă suni în miezul nopții să-mi faci vreo dedicație muzicală? 😆

  6. Bine, si asta e o atitudine corecta, tinand cont ca azi am trimis mesaje pe unde nu trebuia. Mai nasol o sa fie cand o sa-mi uit tf-ul in frigider de tot. Atunci sa vezi apel inghetat 😀

  7. Pingback: Mirela Pete. Blog » Blog Archive » Primăvara în munți

Lasă un comentariu