Scurt pe doi sau lung pe patru?

Adevărul e că nici eu nu mai ştiu ce să scriu pe blogul ăsta. Pentru că mâine iar voi fi plecată. Poate că nu toată ziua, dar destul de mult din ea pentru a nu mai înţelege nimic din ceea ce se întâmplă pe net.

Vă spun aşa: vi se pregăteşte un târg de carte cu fantasy: City and the city, Să iubeşti un înger şi A doua lună nouă.

George Arion vă pregăteşte şi el ceva 😉

În fiecare zi la stand veţi avea unul sau doi autori Tritonic pe care să-i luaţi la întrebări. Vor fi lansări, vor fi grenade şi se va trage la un moment dat. Cărţi la cinci lei şi tăt aşe.

Adică vă spun mai nimic pentru că momentan nu am chef de altceva. V-am zis doar, mâine sunt plecată.

9 comentarii la “Scurt pe doi sau lung pe patru?

  1. Pingback: Tweets that mention Scurt pe doi sau lung pe patru? « Oana Stoica Mujea -- Topsy.com

  2. Oana, da stiu ca te-ai apucat din timp cu promovarea 🙂 bravo! bravo! Ai doua saptamani sa le bagi cititorilor mintile in cap 🙂

  3. Pingback: Articol în ziarul Libertatea: “În Asia, 80.000.000 de oameni vorbesc limba română”! | Editura Solif – Dr. Lucian Iosif Cueşdean

  4. Mie mi s-au dus toate sperantele ca as veni. Am examenele la orga, teoria si istoria muzicii, iar eu n-am chef sa repet anul II de studiu pentru ca lipsesc de la ele.

  5. Pingback: Mirela Pete. Blog » Blog Archive » La mulți ani, Serafina!

Lasă un comentariu