Careul de dame şi dispariţia

Nu, careul nu dispare, din contră, el apare, joi, 21 octombrie la Biblioteca Judeţeană din Piteşti – pe această cale ţin să le mulţumesc în mod deosebit Denisei Popescu şi domnului Sechelarie, care au susţinut mereu proiectele noastre mai non-conformiste.  Cum ziceam, careul de dame, o să mă număr printre ele cu modestie, pentru că vreau să vă spun de acum că nici nu vreau şi nici n-am chef să vorbesc despre mine. Am făcut-o de atâtea ori că până şi eu m-am plictisit de mine. Aşa că o să vă rog să veniţi în număr cât mai mare pentru a le cunoaşte pe: Lucia Verona cu minunatul roman „Crima de la Jubileu”, Monica Ramirez cu „Asasin la feminin” – nu mă certa, dar încă n-am apucat să citesc, acum sunt pe filosofie, misticism, adică în căutarea mea – şi Ivona Boitan cu deja cunoscutul roman „Hoţii de timp”.

Ştiu că Ivona nu se va supăra că am lăsat-o la final, ştie că… 😉

Aşa că joi, 21 octombrie, ora 15, vă aştept în număr cât mai mare la Biblioteca Judeţeană Piteşti. Nu pentru a vorbi neapărat despre cărţi, ci despre autoare. Mi-ar plăcea ca măcar de data asta oamenii să vină şi să „interogheze”, aşa ar fi frumos. Jur că trag dacă nu o faceţi.

Printre dame va fi şi popa de roşu, adică Bogdan Hrib. Fără el nu era careul complet, iar un careu de dame are nevoie măcar de un popă. O fi de roşu sau de tobă? În fine, alegeţi voi.

 

Şi după cum spuneam avem şi o dispariţie, a mea. Dispar până sâmbătă pentru că simt nevoia să tac. Am închis telefonul, calculatorul, sufletul şi mintea. Vreau doar să citesc şi să stau. Să stau aşa, ca proasta. O să vă întrebaţi de ce până sâmbătă, păi e simplu. Sâmbătă voi fi prezentă în „loja maso…”, m-am tâmpit, în „Loja Bloggerilor” la congresul PSD şi cred că o să am chef de a face live blogging sau live facebook (s-o zice aşa?). Aşa presimt eu, că o să am chef. Până atunci n-am chef nici de mine. Aşa că mă dau rănită. Asta nu înainte de-a vă lăsa o notă pe facebook la care să meditaţi. Căutaţi în notele mele şi veţi şti despre ce e vorba.

 

Şi cam atât că vorba lungă, sărăcia omului sau aşa ceva. Ce mai ştiu şi eu. După ce mă încarc suficient revin, atât cu amănunte despre lansare, cât şi cu poveşti din viaţa de zi cu zi. Dacă nu mai apar, aprindeţi şi voi o lumânare 😆

 

Nu uitaţi: Careul de dame şi popa de roşu’.

16 comentarii la “Careul de dame şi dispariţia

  1. Pingback: Careul de dame şi dispariţia - Ziarul toateBlogurile.ro

  2. Esti dusa cu capu’ 🙂 sa-ti fie retragerea usoara, sa meditezi linistit si profund la tine, sa te simti bine cu tine, promit sa-ti respect acest silenzio stampa…nu te sun pina sambata dar sambata te sun 🙂

  3. Pingback: Tweets that mention Careul de dame şi dispariţia « Oana Stoica Mujea -- Topsy.com

  4. incerc să apar 🙂
    bene, măcar stiu să nu retrimit mailul 😆
    Relax. Stai la căldurică. Loja PSD??? pe bune? Pe ce post apari? 🙂

  5. Pingback: Crima de la jubileu « Valive's WordBlog

  6. Bafta multa, Oana. Sa te regasesti cu bine pe tine ca sa ne putem vedea pe 21 in aceleasi piei vechi pe care le stim ca sa ne putem recunoaste intre noi.

  7. Daca Nastase nu ar fi un blogger convins, nu ai putea vedea sambata vreun picior de blogger pe la acel congres. Oricum o idee faina si revolutionara.
    Initial, m-am speriat ca e vorba de un careu …cu dame, nu de alta dar n-am mai vazut un careu, din ala cu elevi, de cand eram in liceu.
    Am retinut, 21 octombrie !

  8. Pingback: CIC(ă) « Ada Pavel's Blog

  9. Pingback: Amour de jour » Blog Archive » Senzaţional, despre nimeni şi nimic. Adică despre M. M. şi T.L

Lasă un comentariu