Acvaristică

IMG_2809

My Precious Beta

IMG_2810

Şi, evident, vedeta. Cred că a fost peşte în altă viaţă, pentru că de mâncat nu mănâncă aşa ceva nici picat cu ceară. În schimb mănâncă de la MCDonald’s, logic, doar acolo l-am găsit. Ce pretenţii pot avea?

IMG_2817

 

IMG_2822

 

IMG_2827

 

IMG_2830

 

 

13 comentarii la “Acvaristică

  1. Adrian, ba am chiar vreo 40 neoni 😛

    Vania, din cate imi amintesc Piti nu ne-a insotit in acea calatorie, dar dupa cum se pare pe Xreder l-ai nimerit la faza asta 😀

  2. O lume fascinanta! un acvariu, presupune însa si multa munca…Noi avem 4 pesti aurii- uriasi (Cezar & Cleopatra si Romeo & Julieta) care-si petrec viata din primavara pâna în toamna -în gradina, într-un mic bazin; iernile au voie la caldurica – în acvariu…Tu ai prea multi ca sa-i poti boteza…
    Dar cum îl cheama pe motanul ce se încalzeste la neonul acvariului? Disneiy i-a avut pe Figaro & Cleo (http://www.youtube.com/watch?v=ax5F2AVuIng)
    Atentie Oana…nu subaprecia atitudinea pe care o afiseaza motanul tau vizavi de pesti!

  3. Carmen, da, lumea asta e fascinanta. E mai misto sa ai iaz, dar eu in acvariu nu pot tine carasi, ar fi de doua ori mai mult de munca. Pe motan il cheama Piti, iar de mancat peste nu mananca nici prajit.
    Am avut un peste rau pe care i l-am facut cadou. Dupa ce n-a mai miscat, nu i-a mai trebuit 😀

  4. Pingback: Alte pisici şi acvariile lor « Mustăţi lungi, gheare lungi

  5. Super-super. Am salvat pe desktop pozele de aici!Super!O priveliste asa de odihnitoare!Am si eu un acvariu de cateva luni. Asa imi doresc si o pisica!!!!dar vreau ca anul acesta sa raman gravida si nu grabesc inca cu pisu!

  6. Alice, pai mai intai ar trebui sa iei pisica ca sa se obisnuiasca cu atmosfera. Iti spun eu ca un copil mic, mic, poate trai cu o pisica. Sa-ti traiasca pestii 🙂

  7. Pingback: Imagine fără miroznă « Link-Ping

Lasă un comentariu