Păi dracu’ a mai crezut?

Eu ştiam c-o pregăteşte. Că o scrie. Că o ceva acolo. Nu ştiam sigur ce. Dar tot auzeam şoapte cum că o să publice. Şi am aşteptat, şi am aşteptat până am uitat. Şi poc, loveşte ca un fulger. A apărut. Văzui pe colo, pe colo. Iote, băiii, a scris-o. A scris-o, a scris-o sau era scrisă şi a publicat-o, nu sunt sigură. Dar mă va lămuri el într-o zi sau mă vor lămuri alţii, vom vedea.

Ideea e că dacă pe 19 mai treceţi prin Bucureşti, la ora 17:00 nu-l rataţi. Mordechai e o apariţie. E un personaj. E inedit. O să vedeţi. De aia şi cred că a scos ceva măreţ. Bine. O mai fi şi calitatea invitaţilor care mă face să cred asta? O fi.

Şi datorită Cellei aflu că se poate comanda şi online, de aici. Dar eu nu o vreau online, pentru că vreau autograf. Fac colecţie de autografe. Nu ştiu dacă voi putea ajunge la lansare ţinând cont că mâine zburd întreaga zi, aşa că… eu îi doresc „succesuri” maxime.

A, da, şi voi nu uitaţi să vă duceţi să-l vedeţi. Unde? Păi afişul de ce îl pun, a?

16 comentarii la “Păi dracu’ a mai crezut?

  1. Mordechai, nu promit dar o sa fac tot posibilul sa ajung.

    Adrian, pai ce te retine? Hai 🙂

  2. Pingback: Pe 19 mai suntem solidari cu Basescu si clica lui sau ne soldarizam intre noi? « Hai ca se poate!

  3. Pingback: Pe 19 mai suntem solidari cu Basescu si clica lui sau ne solidarizam intre noi? « Hai ca se poate!

  4. Pingback: Lagărele din Balta Brăilei… « Consiliul Naţional al Blogosferei

  5. Pingback: Două lecţii « Gabriela Savitsky

  6. Pingback: Tovarăşi, aşezaţi-vă liniştiţi! « Dispecer Blogosferă

  7. Individu’ asta si-a amenintat o fosta prietena ca pune poze cu ea goala pe net. Cam asta e nivelul lui.

Lasă un comentariu