Just Ivona

Eu v-am spus că a scris o carte mişto.

 

A zis şi Lucia, iar dacă a zis Lucia chiar că nu mai e loc de întors.

 

Şi a zis şi Vania, iar de cele mai multe ori le zice bine, bine, hai, mereu le zice bine. Aşa că, vedeţi voi Ivona chiar a scris o carte mişto. Eu v-am spus, voi poate m-aţi crezut sau poate nu. Şi ţinând cont că mai e puţin până la sfârşitul lunii, eu zic să achiziţionaţi repede Revista Flacăra cu Hotii de timp la doar zece lei. Haideţi oameni buni!

18 comentarii la “Just Ivona

  1. Pingback: 20 mai 2010

  2. Pingback: Casa Venezia « Ioan Usca

  3. La cate cafele am de dat, cred ca imi fac un bar, ca-i mai simplu. Unul ambulant si umblu cu el prin tara, de la Bucuresti la Pitesti, din Pitesti la Satu Mare din….
    Oana iar de tine ce sa mai spun, pina si pisicile mele se simt datoare…si n-ai idee ce ingrate pot fi! 🙂 Ivona

  4. Am luat-o și eu, dar nu o citesc încă. Sunt la „Regina Elfă”. Mă gândeam și la un autograf, dar…

  5. Doamne, Ivona, fii serioasa si tu si pisicile 😀

    Ada, rezolv eu cu autograful de la Ivona, o conving eu cumva 😛

  6. Pingback: Mirela Pete. Blog » Blog Archive » Fotografii: Enya și cu mine la aparat

  7. Îmi place foarte mult Ivona Boitan. 🙂
    ………………………….
    La mulți ani, Oana, ești la graniță cu Gemenii, de-aia îți place să șofezi (taurii detestă…nu, nu cred în zodiac, am dat și eu copy!).
    Acum chiar de ziua ta te nimerim, cu urări de fericire! Enya insistă să mănânci asta, că are o memorie!!!
    Poftă bună!

Lasă un comentariu