Povestiri din grădina… lui Moş Crăciun

Vă păcălesc puţin cu titlul, dar, pentru început, da, chiar vreau să vă spun că mai avem vreo 30 de exemplare din „Crăciunul Mincinoşilor” dar… ei, da, încă mai găsiţi la Cărtureştiul din oraşul vostru. Totuşi, dacă nu aveţi o librărie Cărtureşti în oraş puteţi să comandaţi cartea de pe site. Nu de alta, dar dacă o comandaţi beneficiaţi şi de o reducere. Acum nu vă imaginaţi că ar mai fi prea multe în Cărtureşti, pentru că nu mai sunt. Cu cât vă grăbiţi să puneţi mâna pe ele, cu atât aveţi mai multe şanse să citiţi o poveste frumoasă de Crăciun.

 

*

 

Aia a fost partea de promo. Acum eu aş fi vrut să vă spun ceva, dar vă jur că am uitat cu desăvârşire ce. Adică, na, am uitat. De la o anumită vârstă păţeşti şi din astea. Şi cum nu mai am ce să vă spun din cauză de omisiune. Aşa că putem să zicem cu toţii nimic într-o linişte deplină.

Oh, aproape că mi-am amintit ce voiam să spun. Adică, eu zic aşa, Tritonicul să scoată vuvuzelele. Eu şi Ada am terminat „Sărutul morţii” şi prima noastră ieşire în lume e în Suspans.ro adică fix aici cu click. Adică, prima noastră ieşire în lume în formatul ăsta de Oana şi Andra (Ada) sau Andra şi Oana, cum vreţi voi. Îmi e tot una. Oricum nu vă veţi prinde care ce şi cum a scris. Nici eu nu mai reuşesc să mă prind acum.Bine, ideea e că Anastassia Marinescu şi Iolanda Ştireanu joacă, pentru prima oară, în acelaşi film. Mai apar şi alte personaje pe care unii dintre voi, poate le cunosc. O să vedeţi, poate că Stelian Munteanu vă spune ceva…

10 comentarii la “Povestiri din grădina… lui Moş Crăciun

  1. Pingback: Povestiri din grădina… lui Moş Crăciun - Ziarul toateBlogurile.ro

  2. Pingback: Povestiri din grădina… lui Moş Crăciun « Oana Stoica Mujea | BLOGUL MEU

  3. Pingback: Colecţionara de coşmaruri – 25 | Caius

  4. Contează cine cum? Au apărut și Ana și Lala? Perfect.
    Asta ca să nu zic de câte ori scriam numele invers, desi mă gândeam la personajul potrivit 😆

  5. Pingback: Zăpadă « Ada Pavel

  6. Pingback: Festivalul "Cerbul de aur" Brașov (I) | Blogul lui Nea Costache

  7. Pingback: Bilant 2010 | Blogul lui Nea Costache

  8. Pingback: AM, CUM SĂ N-AM… | Blogul lui Nea Costache

Lasă un comentariu