Mâncărimea cere scărpinare

„ Proştii par concepuţi pe cale artificială, sunt mulţi ai dracu’ şi n-au nici o boală”. Paraziţii

 

Cine se recunoaşte mai bine să nu dea fuga la oglindă, s-ar putea să îi confirme.  Şi dacă tot vreţi să vă feriţi de ei vă dau şi ip-ul: 69.46.178.153

Eu recunosc că sunt nebună şi imatură, dar de la un om cu o vastă cultură SF-istică nu accept aşa ceva. Dacă idioţii au impresia că pot veni în casa mea şi mă pot jigni după cum le vine, iar eu să stau şi să tac, eventual să mă fac că plouă, atunci cred că nu ştiu cu cine vorbesc. Şi ce dacă stai, bă, în Canada? Tot ţăran eşti. Degeaba pleacă unii, dacă doar se duc să-i împută şi pe ăia cu fentele de român coclit. Am uitat că nu îi plac Paraziţii, la dracu’, dar n-am nici un Minune prin calculator…

Tu ai grijă de viaţa ta, că de a mea am eu.

64 comentarii la “Mâncărimea cere scărpinare

  1. Si acum inteleg eu de unde inspiratia aia pentru vocabularul Lalei. Glumeam. Ma mira atata nesimtire si pe mine.
    Si taran e mult prea mult pentru el.

  2. Iar au inceput discutiile? Ba fraierilor, nu va mai potoliti? Mda, era de asteptat sa vina si un „scandal de vara”, ca altfel nu se putea.

    Oana, da-i la dracu de ratati, gandeste-te la vacanta aia misto din Turcia si bucura-te de vara. Lasa-i pe ei cu frustrarile lor, ca duc lipsa de ocupatie. Crede-i si pe ei, se plictisesc. Nu au altceva ce sa faca, de ce esti rea? 😦

  3. Când am auzit că-i rost de dat pumni, hop şi io 😀
    Mda, poate nişte nime-n drum, ţăranii sunt oameni cumsecade, în general 😀 Vor să se bage şi ei în seamă, ca să nu moară într-un crunt anonimat.

  4. special pentru shuli – vezi ca sint homosexual, asa ca poza ta la oglinda cu celularul mi-a placut foarte mult – asa ca pezesteti curul; cu proxima ocazie (is curios daca Oana ghiceste ce-i aia) o sa ti-o pun!

  5. Doru, Shauki, nu ii bagati in seama ca nu aveti pe cine. Singuri se fac de ras: cine seamana se aduna 😉

    Crina, normal ca si tu 😀

  6. Care? Cine? Ce? Care-ndrazneste sa supere pe Oana? Ala a uitat ca bataia doare? Acesti neaveniti care te jignesc in propria casa merita bagati oriunde, mai putin in seama! Lasa-l in saracie si concentreazate pe alte preocupari care-ti plac. Uite, de azi, banerul tau, sta la loc de cinste si pe blogul meu. O seara minunata Printeso!

  7. Pai va spun eu cum s-a ajuns. domnul e la spam, dar asta nu-l impiedica sa imi lase tot felul de jigniri acolo, in plus mi-a promis ca in curand imi va dedica un articol. Oricum eu nu intru pe siteul ala infect. Pana o invata sa nu mai jigneasca. Nu ca mi-ar pasa, dar sa nu creada ca tac si lumea nu o sa afle.

  8. Ce jigniri??!! Am zis eu ca esti homosexuala?
    Tot deformezi ce zic eu – chestia e ca nu au curaj sa le lasi sa treaca petru ca, suspans, sint adevarate.

  9. Apropo, artichelu nu o sa fie postat pe site-ul ala infect, ci pe mai multe, da’ tot infecte.
    Se se va intitula „Predecesoare agrofobiei si aveoanele-naluce din lemn de chiparos”
    O sa fie un fentezi beton.

  10. Sper ca cei de la CititorSF sa-si dea seama ca toate astea se rasfrang si asupra lor, si ca nu am modificat nimic, avand si martori care au parola blogului meu si au vazut spamurile.

  11. Acuma nu ma pot hotara daca sa fie dark fentezi sau new-weird… Poate ma sfatuiesti si poate imi imprumuti dex-ul tau, ala special…

  12. In afara faptului ca nu sunt in criza de prostie ai mai zis ceva interesant? Ca vad ca repeti ca un papagal. Te rog, ceva nou?

  13. Da vad ca tot ma cenzurezi, si inca destul de mult…
    Cred ca ti-e frica ca nu care cumva am mai mult talent 😀

  14. Da, cum sa nu! Mai ales comentariul ala din postul PRECEDENT nu l-ai modificat tu sau vreun prieten al tau – Nu!
    Ala e chiar scris de destele mele…

  15. Crino, du-te la somn, eu ma mai amuz putin si-l lasa sa vorbeasca singur. Ciudati parinti au unii oameni, ce ar zice ma-sa daca l-ar vedea cum vorbeste? 🙂

  16. Eh, draga aspoiler, am vazut dedicatia cu ochii mei si nu e deloc cenzurata, dar hai sa continuam hora, ca mi-a sarit somnu.

    Ah, si daca tot vorbeai de poza aia care iti place tie (apropo, mi-am asigurat curul cu Omniasig), vrei niste poze nud cu mine? Am o serie intreaga!

  17. No gata, ca m-am plictisit.
    Fara dar si poate, a fost PHUN! Mai ales aia cu homosexualu’… tare!
    Nush de ce nu scrii si o serie de carti cu bancuri. Cred ca ai avea un succes enorm datorita imaginatiei debordabte!
    La mai mare.

  18. Nu vreu bre shuki, m-am speriat odata, imi ajunge.
    Da’ poate vreti voi cu mine in costum de homosexual?

  19. Aspoiu, vrem, de ce nu? nu ne speriem asa repede. L-am vazut si pe Kyo live si n-am facut infarct, cred ca iti rezistam 😀 Nu disper.

  20. „L-am vazut si pe Kyo live”
    Asa, si?

    Ca tot vorbiram atata, „tradatorul” de la Triton mi-a soptit ca cica ai fi mare editoare sefa la sectiunea copchii. Asa-i?

  21. Anuntul e public, si nu e sectiunea copii, e o editura independenta. Si oricine iti putea spune, anuntul s-a facut oficial la targ.

  22. Pai nu am cerut explicatii – era numai asa, de cultura jenerala…
    Btw, inca astept concedierea aia de la Triton 😀

  23. Daca nu te-ai prins, aia era la misto. Sau nu stii cand sunt ironica? Din moment ce vehiculati prostii, macar sa-mi atribui si eu drepturi pe care nu le am 😉

  24. Gata, oameni buni, rai sau cum va simtiti. Eu ma duc sa dorm. Crina si Shauki n-au voie sa aprobe commenturi in lipsa mea. Desigur, le pot citi. A fost chiar amuzant, o seara hazlie 😀 Ne mai vedem si alta data, dar nu prea curand ca am treaba. Sunt director ce puii mei 😆

  25. No bine, somn usor.Vad ca ai avut parte de ceva adrenalina virtuala…:) Si io care ziceam ca-s tare obraznic cand te intepam cu bocancii tai minune….

  26. Ce companie selecta… 🙂 Pune-i Oana sonata „Sub clar de luna” de Debussy si l-ai dat pe spate.. 🙂

  27. De unde-a apărut şi creatura aista sărmană ?
    Majka Domnului ! S-a-mbogăţit blogosfera, că n-ajungeau hălea cu generatoare de IP-uri şi zevzecii cu înclinaţii spre melodramă cu iz de pe la Karenina ” împrumutat ”… :))
    Oana, invidia, viclenia, perfidia, penibilitatea, etc, etc… nu cumva e o muieruşcă-n călduri ? Una care nu poate suporta succesul altuia şi îi flutură hormonii pe gene ? Am tăcut şi-am citit, concluzionez : sunt doi de fapt, se amuză copios, cunosc(recunosc ) stilul şi metoda, am memorie de lungă durată, başca o intuiţie de sârb 😉 Mi-ai dat o idee genială… dap, ce-ar fi să fac public şi eu tona de IP-uri a ” stimabilei ” ce posta şi pe la mine cândva, şi care specimen trist şi frustrat înfiera pe cei ce se folosesc cu nesimţire de acele generatoare de IP-uri, da se amuza la sicret cică cu un ” talent ” amigos pe seama celor pe care pe faţă îi numeau cică preteni… Tot aşa şi eu credeam că mi se scrie din zeci de oraşe, culmea, ţări şi ţărişoare, numai că era acelaşi tandem , o biată muieruşcă, un sărman pufulete, aproape că-ţi stârnesc şi milă, asta dacă ar fi să-i iei în serios, că nici lor nu le e uşor, săracii…
    Înţeleg că nu doar Succesul tău deranjează ci, mai ales situaţia ta materială, financiară… căci, nu vrusă da se scăpă :))
    Zău, Crăiasă, asemenea ipochimene , piţifelnici, nu trebuie puse la suflet, mai mare suferinţă pentru ei decât tristeţea, că-s nişte trişti de fapt, invidia, jocul cu măşti şi tăt tacâmul , mascarada la care se dedau, nah… Acu pă buneeee… eu am reperat doi ” homosexuali ” pe-acilea, se făcură de comando, una rea de muscă şi-un ” tânăr talent ”care-i ţine isonul…
    Acu la modul serios, apropo de acest IP, urmăreşte de pe câte altele mai scrie, să constaţi prezenţa invidiei pă sistem… mioritic, nu cred să fie iz de Canada, asta e doar la plesneală.
    Tu să fii sănătoasă şi la pungă tăt mai grosă, să crape în propriul venin, dară :))
    Ia mai dăi în tristeţile lor de ” genii neînţelese ”, dă-le un Pas scurt, ignore şi pe pustii cu ei .
    respecte şi stimă,Oana Stoica Mujea, un NUME, nu ca jalnicele măşti de mai sus ( folosesc pluralul anumit, ei ştiu de ce 😉 )
    Sibilla

  28. Sibilla, e acelasi IP si acelasi domn, ca nu imi permit sa-l jignesc 😀

    Si ca domnul sa stea linistit, n-am nici o implicatie financiara in Tritonic si nici de alt fel, si nu eu m-am laudat ci el a facut-o. Acum putem trece la lucruri serioase? 🙂

  29. Îhîm, deci lucruri serioase…
    Vrem poze, multe, multe poze şi vrem relatări şi, şi, şi… îţi urăm distracţie maximă, hodină, zile de vis… căci Meriţi !
    Sibilla

  30. M-as duce si io de-as sti ca dau si de ceva turcoaice originale, care sa-mi danseze din buric… 🙂

  31. Ei,Oana,eu apar mai târziu pe aici,dar îţi spun ceva ce să le spui tuturor cu sindromul de care suferă şi Aspoiler:
    „M-aţi iubit, m-aţi urât, m-aţi criticat, vă mulţumesc că m-aţi inspirat!” – Valeia Mahok

Lasă un răspuns

