E oficial

31_dsc3127

Mai bine o zi împărat, decât o viaţă de rahat 😀

 

Cam pe principiu ăsta am mers când ne-am golit de toate economiile pentru un sejur de zece zile la nouă stele 😛 Sunt şi eu regină zece zile, apoi decad la condiţia-mi umilă de muritor, probabil şi înfometat. Dar promit să mănânc acolo şi pentru acasă 😛

O să spuneţi că sunt tâmpită. Nu-i cazul, tot aia a zis şi Băse şi eu îs de acord. Şcoala asta a scos din mine o tâmpită. Cum dracu’ să scoţi toţi banii pentru a sta cu burta la soare? Nu-i normal. Dar câte vieţi am…

Unde mă duc? Uite fix aici. Şi o să am şi net şi laptop şi o să mai pun câte o poză spre oftica cui s-o oftica şi spre bucuria cui s-o bucura. Că eu vreau să-i mulţumesc pe toţi. Deci plec pe 10 şi vin pe 20, poate pe 30 sau deloc 😀 Acum încep să număr zilele, le mai numără cineva cu mine? Plzzz…

17 comentarii la “E oficial

  1. Începem număratul : azi e-n 23, deci – 1, au mai rămas… zile…
    Aşe, zile Crăiasă că le zici bine ! 😉 🙂
    Să vie ajutoare că ie grele cu matematicile… mâ uit la poze între timp 😉
    Sibilla

  2. Mosneagul, fiecare cu cel doare, eu nu mai pun piciorul in Grecia cat oi trai, dar pana nu vad si la turci pe pielea mea cum sa ma conving?

    Sibilla, mai sunt, da 😦

  3. Am crezut ca mergi in Dubai.Da si acolo numai 7 stele au.. 😦 Io cred ca meri pa alta planeta… 😀

  4. Anul trecut si eu am fost in Lara langa hotelul pe unde vei fi tu….
    Daca nu esti genul care vrea seara de seara discoteca si chefuri….e super ,super !!!!
    Doar manaci ,dormi ,bei ,faci baie, bei ,dormi ,mananci ,si tot poti repeta ciclul asta daca nu ai copii.
    Daca ai mai tb sa te ocupi din cand in cand si de copii,daca nu ai sotie (sot) :))
    Daca ai…revino la Doar ……

  5. dacă tu ai ales PERFECT SĂ VĂ FIE !!!
    în ce mă priveşte meriţi tot ce-i mai bun şi multtttttt pe deasupra … plecaţi şi fiţi fericiţi
    de numărat nu număr că eu am o altfel de relaţie cu numerele 😉

  6. Cristian,, copii n-am, sot da, dar e mare, se descurca singur. Discoteci nu-mi trebe: somn, mancare, baie, plaja, atata vreau de la viata, nici mai mult, nici mai putin 😀

    Geocer, stai calm ca nu te las eu sa uiti 😆

    Cella, eu numar si tot 17 zile au ramas, pot sa mor in timpul asta 😛

    Crina, stai asa sa le spun si lor ce numeri 😀

Lasă un răspuns

