Mâine se întâmplă…

Se dau autografe pe bandă rulantă. Desigur, sunt multe lansări, mai precis trei la Tritonic. Dar eu voi fi acolo până la ora 22 şi vă aştept şi pe voi. Nu plec până nu se închide târgul, mai precis până nu mă dau oamenii afară. Alături de mine, vorbind despre carte, va fi şi Chinezimea sa. Ne-am gândit că nu prea are treabă şi i-am dat noi. Păi nu?

 

Lansările de mâine sunt:

 Jurnalul_site

Vineri 19 iunie 2009
Ora 17:00 Jurnalul unui misogin de Razvan Dolea
Invitati:
Razvan Dolea
Valentin Protopopescu
Paul Cernat
Bogdan Hrib

Ora 18:00 Noutati din Colectia Comunicare/ Media
Discursul puterii de Constantin Salavastru
Mastile comunicarii de Irina Stanciugelu
Cele mai importante 20 de secunde. Competenta in comunicarea nonverbala de Loredana Ivan
Invitati:
Constantin Salavastru
Irina Stanciugelu
Loredana Ivan
Bogdan Hrib

indiciiblog

Ora 19:00 Crime Scene Publishing
Indicii anatomice de Oana Stoica-Mujea
Detectiv fara voie de George Arion
Invitati:
Oana Stoica-Mujea
George Arion
Cristian China Birta
Bogdan Hrib

„Detectiv fără voie” încă ne e ţinut secret, adică coperta. Se pare că e în colecţia Premium. La mai mare!

18 comentarii la “Mâine se întâmplă…

  1. Pingback: Oglinda – 6 « Ioan Usca

  2. Pingback: Credeţi sau nu, astăzi prezint o carte la Bookfest « Picătura chinezească

  3. Pana la ora 10, zici? Pana se inchide targul? Pai se poate sa dai bir cu fugitii mai devreme de opt jumate si eu sa raman fara iscalitura?! Sunt suparat! 😉

Lasă un comentariu