Semne bune?!

Păi ar trebui să încep cu faptul că a scris Crina. Logic, tot ca să zică ceva despre mine, vedeţi la ea 😉

Să vă spun că, pentru numele lui Dumnezeu, a scris şi Vali Badea! Nu vi se pare deja prea mult? Doamneee, a trebuit să-l ameninţ că-l scot din blogroll. Nu m-a crezut, ştiind că îmi e prea lene să fac treaba asta.

V-am spus două lucruri importante, acum vine şi al treilea.

Pe Agenţia de Carte, site onorabil, se votează. Se votează înainte de-a se da premiile USR. Sigur că asta nu înseamnă ceva anume. Adică că cel mai votat va fi agreat şi de USR, dar e important şi votul ăla. Da, Regina Elfă este nominalizată la secţiunea SF/Fantasy, secţiune care a fost alcătuită cu ajutorul celor de la SRSFF. Nu ştiu exact care membru a fost cu propunerea, dar le mulţumesc tuturor. Chiar dacă mâine s-ar putea să ne înjurăm 😛

Aşa că, dacă credeţi că Regina Elfă merită votată nu vă gândiţi de două ori, dacă credeţi că altă carte merită votată, aidoma. Important e să vă exprimaţi opţiunile. SF şi Fantasy, fireşte, nu sunt singurele categorii. Hmm, de fapt cele două reprezintă o singură categorie. În fine. Oricum, mai aveţi de votat şi la celelalte secţiuni. Aşa că votaţi bine!

Fireşte aştept diaspora şi Moldova, împreună vom reuşi 😀

Şi cam atât pentru azi că e târziu şi eu îs obosită şi nu mai am chef de alte cele. Aşa că votaţi, citiţi ce v-am spus să citiţi şi fiţi cât mai nebuni cu putinţă.

 P.S: Ivona Boitan are blog 😉

Şi ca să preiau campania Lalei: SUNT OANA ŞI CITESC!

31 comentarii la “Semne bune?!

  1. APEL CATRE BLOGUL POLITIC ROMANESC !
SOLUTIE PRACTICA PENTRU TRIMITEREA PRESEDINTELUI IN PUSCARIE!
Am ajuns o ţară de urmăriţi şi de urmăritori. E mai rau ca pe vremea lui Ceausescu! Avem de 2,5 ori mai mulţi angajaţi la serviciile secrete decât pe vremea lui Ceauşescu. Prieteni din Romania m-au parasit. Colegii din cinematografie au rupt relatiile diplomatice iar ziaristii din NewYork refuza sa vorbeasca la telefon despre Basescu spunand ” ca suntem ascultati “. Romania este intr-un faliment economic , politic si rasial fara iesire. Care este solutia ?
Uneori de la distanta lucrurile sunt vazute mai bine. Mafia securist comunista a preluat puterea economica. 3 % controleaza intregul capital iar 97 % nu controeza nimic, decat saracia si lipsa de speranta. Clasa politica, partidele politice. media, mogulii ,sindicatele reprezina minoritatea mafiota de la putere. Cu exceptiile de rigoare toti sint o apa si un pamant.
Cu alte cuvinte solutia trebue sa fie romaneasca dar sa aiba un puternic sprijin international. De mai multi ani in calitate de artist ,cineast si ziarist am incercat sa creiez ” scandaluri ” care sa zduncine ologarhia de la putere.
Mentionez in lipsa spatiului doar Scandalului ICR New York cand am chemat politia americana la o expozitie araba Al Queda. Aceasta a fost o actiune a fost creiata in jurul principalei voci al diasporei americane New York Magazin . Faptul ca nici o voce din tara ,nici macar in soapta, nu a atentionat ca expozitia sponsorata de statul roman nu a fost romaneasca ci a unui cetatean irakian pe nume Amwar Ambaki dovedeste ca cenzura si diversiunea este totala. Tot acest circ al democratiei este de ochiul lumii.
Sunt ziarist de investigatii. Toate actiunile si opiniile mele sunt bazate pe documente.- Sunt un varf de lance care ar trebui sa fie folosit de cei din tara.- In calitatea de cetatean american si japonez atentionez……….. autoritatile statului american. Reprezint Nipon Press si televiziunea japoneza in SUA. Am zeci de conectiuni in media internationala iar compania mea de film poate face un documentar pe orice subiect de interes,
Cea mai puternica mafie din Romania este cea a armamentului si are in varf pe presedintele inca in functie. Dar aceasta mafie este extrem de vulnerabila. Majoritatea intreprinderilor sunt romano – americane si sunt licentiate in SUA.,intrand sub jurisdictia legii americane.
De curand New York Magazin http://www.nymagazin.com/ serializeaza cartea scritorului Voctor Nicolae ” Daca ai trecut prin casa mortii ” bazata pe interviuri cu persoana mea. Cartea contine destule desvaluiri pentru a aduce pe TRAIAN BASESCU IN FATA UNUI TRIBUNAL INTERNATIONAL .Revista
 apare miercuri.
Cititi desvaluiri explozive pe blogul meu. Daca le considerati folositoare pentru cauza comuna, punerea catuselor, actionati in consecinta. Actionati impreuna cu Diaspora, special cu cea americana.
    Succesul garantat.
Robert Horvath Cineast USA

http://devanewyork.blogspot.com/
http://www.devagallery.com

  2. oare când vom scăpa de maniacii care se întind cu campania lor politică oriunde, fără discernământ; domnule Rober Horvath sau cum te numeşti, ai citit cel puţin un rând de pe blogul acesta, să vezi că nu s epotriveşte nici ca nuca în perete ce postezi dumneata? De ce faci asta? PSD are datorii, dar are şi pagină web? Nu ar fi mai cinstit să-ţi faci campania acolo?

  3. Pingback: Mirela Pete. Blog » Blog Archive » Lucian Blaga, poetul

  4. Pingback: Mirela Pete. Blog » Blog Archive » Zi de mai

  5. Simona, ma chinui si io 😛 Sa vezi cand o sa ajung Presedinte si o sa-i oblig pe toti sa citeasca =)))

  6. Pingback: Iar duminică, iar ploaie… « Adakiss's Blog

  7. Auzi, da ce bodegi știi tu pe la mine prin oraș? Să le știu și eu, nu de alta 😀

  8. Da, deci eu nu te-am votat… 😆 Glumeam! Normal ca te-am votat! A, şi felicitari! Din cate am vazut premiul e ca si al tau!
    P.S. – Mai exact cand sosesti pe la Arges?

  9. Razvan, nu e ca si al meu, pentru ca USR nu cred ca tine cont de vot, dar e distractiv si asa 😛
    Nu stiu, va anunt marti seara.

  10. de câte ori pot vota? 😀
    adică de la câte calculatoare da’ să şii c-am fost tot eu
    p.s.- pt. proştii de care-ai scris în însemnările de mai sus: am glumit bă! 😛

  11. Te-am votat desi spre rusinea mea nu ti-am citit cartea. Promit ca o sa o fac intr-un viitor , apropiat sper. Ce ti-am zis eu ca de restul scriitorilor fantasy si SF nu prea a auzit cineva. Esti pe locul 1 cu 86 de voturi la o diferenta de 9 voturi fata de cel de pe locul 2.Restul nici nu conteaza.

  12. Costel, multumesc frumos. Nu stiu ce vrasta ai, s-ar putea sa ti se potriveasca mai bine politistele decat cartile fantasy.

  13. Am 22 de ani. Am incercat sa citesc carti politiste dar n-am putut sa trec de 100 de pagini fara sa ma plictisesc. Inca de la 10 ani de cand am inceput sa citesc am fost atras de genul fantasy, nu SF, si nu am de gand sa ma opresc doar pentru ca am crescut. Unii ar fi de parere ca nu ar trebui sa citesc Septimus Heap dar mie imi place foarte mult seria.Mai citesc si alte genuri cum ar fi carti de aventuri sau drame., Mizerabilii fiind preferata mea.

Lasă un comentariu