Trezireaaaaaa!!!

Eu, desigur. Voi puteţi dormi, dacă puteţi. Eu mâine la 11:30, la Biblioteca Judeţeană din Buzău lansez Indicii Anatomice. Tot mâine, dar la 17:00, de data asta la Brăila, lansez tot ce v-am spus mai devreme. Aşa că dacă sunteţi din Buzău sau din Brăila, vă rog eu să veniţi că trezirea asta de dimineaţă nu îmi va aduce chiar aşa o imensă fericire, măcar voi să fiţi acolo. Altfel riscaţi să mă sinucid.

oana-stoica-mujea-iti-ofera-indicii-anatomice-199x149

Regina Elfă se va lansa pe 21 la Slobozia, adică Ialomiţa. Pentru cei interesaţi. Apoi plec la Baia Mare, unde Crina o să mă bată la cap. Între ele trebuie să fac o lansare şi la Piteşti şi tot aşa. Să mai ziceţi voi că e uşor cu Tritonicii. Nu e. Întâi te ameninţă că te ucid, apoi te fac să ţi-o doreşti 😀 Faini oameni, n-am ce spune. Gata, vorbim mâine pe drum. Desigur, pe facebook.

Regina Elfa_site