Aproape gata

vaduva-neagra

Încă două capitole, mai mult cu explicaţii. Apoi o recitire, ceva corectură stilistică şi alta gramaticală şi-i gata. Da, tiza lu’ Indicii.

Nu vă spun dacă a murit sau nu Preşedintele. Vedeţi voi, că de aia e carte.

Nu vă spun nici ce bloggeri au murit şi nici ce bloggeri au ucis. Că tot de aia e carte.

Nu vă spun nici măcar pe cine a mai dus Lala în pat. Că s-a dezis de Bogdan. De fapt, prea mult, nene, mai era nevoie şi de alţii. Cu siguranţă nu veţi afla nici ce a păţit Darius, că el le-a păţit cel mai rău 😆 – iar mă înjură un an. Şi nu vă spun nici de cine e îndrăgostită Lala de mai bine de şase ani. Oricum e un fel de dragoste imposibilă. Dar vă spun altceva, cu siguranţă următoarea carte cu Lala va fi un thriller. Unul lung şi greu. Am deja subiectul, pentru că mi l-a furnizat prima carte. Va fi cu mafie, da. Şi cu multe nebunii. Multe şi rele. Puteţi să vă închipuiţi că până acum Lala a jucat în serial, iar acum e cazul să dea reprezentaţii la cinema. Şi în principal, nici fragmente nu vă dau, pentru că aş dezvălui prea multe. Şi e foarte distractiv pentru că majoritatea nici nu ştiu cine e şi cine nu e în carte. Iar văduva neagră e o amintire, în caz că vă întrebaţi. A, şi avem şi o cobră. Şi ceva oameni spitalizaţi. SRI şi SPP. Ziarişti ameninţaţi. De fapt, toată ţara va înnebuni când va afla. Cum ce? Treaba mea 😀

Şi cam gata, într-o săptămână e întreagă. Apoi urmează ochiul critic şi o altă foială, şi gata de tot. Na. Şi ca să nu mă mai omoare Geocer, fie, voi lansa şi la Piteşti, într-o zi 😀