O lansare în imagini :)

Cele mai multe imagini i le las autoarei, pentru că aşa e frumos din partea mea. În plus, nici nu am unde le pune pe toate. Dar vă spun atât: companie selectă, cea mai selectă. Oameni minunaţi. M-am simţit foarte bine şi a fost foarte plăcut. A, da, şi Lucia era mai emoţionată decât sunt eu de obicei 😀

1

Înaintea cuvântării

2

La şuetă

3

În timp ce…

4

Nice, nice: Cella, Crina, băgaţi adresele la mail dacă le doriţi. Cu autografe pentru voi. Vă daţi seama de câte ori am pupat autoarea? 😀

5

A fost şi Isabelle 😀 – nu vă uitaţi la freza mea naşpa 😦

china11

Pe domnul de mai sus a trebuit să-l pun la respect 😆

feri-si-hrib

Tritonicul l-a corupt pe Feri 😀 Hmm, Hmm, Hmm…

P.S: Îmi pare rău că nu m-am întâlnit cu Darius, dar e vina lui 😀  😀

A fost si Mary Lou

UPDATE: Multumiri, Cella!!!! Nu e o imagine prea clara, dar sunetul e foarte bun. Oricum, se poate vedea.

31 comentarii la “O lansare în imagini :)

  1. Stai să zic bancul 😀

    În fata unui hotel de lux stă un tip în uniformă. Unul beat turtă se apropie de el si-i zice:
    – Repede, repede. Cheamă-mi un taxi!
    Omul în uniformă, ofuscat:
    – Ascultă, băi, eu nu sunt portar, eu sunt amiral!
    – Nu-i nimica, zice betivul, atunci cheamă-mi un vapor…

  2. Te-oi fi culcat… Dar eu iti multumesc pentru poze si filmulet (si tie Cella!!!), caci tare imi pare rau ca n-am fost! Acu sunt pe tvr cultural, sa vad mai clar ce-ati facut pe acolo!

  3. Pingback: Cum ma mai salveaza pritenii din blogosfera de decrepitudinea culturala « Picătura chinezească

  4. Frumoasă adunare … departe rău Bucureştiul ăla unde bate ceasul şi oglinzile-s paralele ( ? ! 😉 )
    da’las’că şi noi avem … clepsidre şi oglinzi de ape 😆

  5. Pingback: Secretul atomic « Sătmăreanca

  6. In puii mei, ce nervi am ca nu am reusit sa ajung. Oricum vina este numai a mea, trebuia sa vin cu avionul . Data viitoare te rog sa-mi amintesti.

  7. Mulţam, Oana! Spre ruşinea mea, abia acum am văzut ce persoană importantă ai făcut din mine fără să am nici un merit. Singurul lucru bun pe care l-am făcut, în afara felicitărilor adresate d-nei Verona, a fost poza pe care v-am făcut-o, ţie şi Isabellei. Ce mândre sunteţi, într-adevăr! Iar eu sunt mândră că eu v-am făcut poza!
    Toate gândurile mele bune către voi merg!

  8. Mary-Lou, „esti” – prost spus – comentariul cu numarul 10.000, uraaa, ok, uite, cred ca iti pot oferi o carte. Ma gandesc pana maine din ce carti sa-ti ofer 😀 Multumim si noi. Am cateva poze si am vrut sa le pun, dar ai fugit de aparat ca de draci si am zis ca nu se face 🙂

  9. Pingback: Despre lene « Isabellelorelai’s Weblog

  10. Pingback: Chinezu’. Qui este Chinezu’? « Isabellelorelai’s Weblog

Lasă un comentariu