Se citeşte şi se scrie

Poate mă credeţi ori ba, dar puteţi şi da şi ba, dar eu nu mai pot lăsa cartea asta din mână. Adică aia de mai jos. Nu, nu e neapărat un SF, e mai mult o poveste despre acceptare, despre a înţelege lumea în care trăieşti şi de-a descoperi cum poţi trăi alături de cel ce ţi-a invadat lumea. Foarte mişto până la pagina 300, dar mai am vreo 400. Shit 😀

 

Nea Costache a reuşit. Cum ce? Să termine romanul. Acum trebuie să-l publicăm, e musai. Încă mai aveţi o săptămână să-l citiţi pe blogul personal al scriitorului. Apoi îl şterge, pentru că aşa e corect. Aşa că daţi fuga şi citiţi.

 

Nu e scriitor, dar e mogul şi pune o mie de euro la bătaie. Fiind unul dintre cei mai răi mogului de pe planetă (am aflat că tot el i-a plătit şi pe ăia din afară să scrie prin ziarele alea de fiţe 😀 ) eu vă îndemn să vă duceţi să-i luaţi banii. Eu n-am chef de bani 😀 Vă las pe voi şi vă urez succes.

 

Şi cam atât pentru azi. Am treabă, aşa că… sttt!

20 comentarii la “Se citeşte şi se scrie

  1. De fapt, flacara violet a lucrat impotriva basescienilor si a facut in asa fel incat sa apara trucajele acelea ordinare in presa straineza. 🙂

    Felicitari lui Nea Costache si tie pt. ca suport… si tot neamului care s-a mai implicat 😀

  2. (Sau Vasile).La multi ani,de Sf Ioan(a)!
    Acuma daca tot ai facut reclama la mogul,i-am scris si eu una,pentru distractie o mai scriu o data:
    Pe bratul stang scria:I love Veta
    Pe bratul drept scria:I love Geta
    Iar pe pieptul dezgolit:Love Nuti
    Floarea constitutii.

    Trubadurul fidel in barba radea
    Pentru ca nimeni nu stia
    Ce scria pe spate:
    „Mi se rupe chiar de toate”

  3. Si „Oanelor” li se spune La multi ani de Sf. Ion, asa ca toate cele bune! LA MULTI ANI!
    Ai un Bvlgari dedicat tie:
    http://mirelapete.dexign.ro/2010/01/parfumul-o-provocare-partea-a-xx-a-cele-mai-bune-parfumuri-aparute-in-2009/
    ……… iar acum o leapsa:
    http://mirelapete.dexign.ro/2010/01/leap%C8%99a-de-la-belle-de-jour/
    ……. pe care tare as vrea sa vad cum o…”tratezi”! Poate te relaxaseaza, poti face si misto! 😉 Noi ne tratam de o viroza tampita, duca-se naibii de viroze, asa ca iti dai seama ce bine suntem cu totii! Lasa, vin si vremuri mai bune! Imbratisari prietenoase de la Enya si pupiceli de la Serafina pentru Piti! 😛

  4. Mirela, aveti grija, virozele astea sunt nasoale. Multa sanatate si sa va faceti bine repede. Ase. Eu stiu ca si Oanelor li se spune LMA, dar eu vreau doar cadouri de ziua Oanelor 😀

  5. Si mie mi-a placut Gazda. Am pus-o pe locul 2 in top si i-am facut si recenzie. Chiar e mult „peste” amurg.

  6. Pingback: Colecţionara de coşmaruri – 16 « Ioan Usca

  7. @ alexandru marin, flacara violet pe care o stiu eu are cu totul si cu totul alt rol, adica unul terapeutic, aia de care vorbesti tu nu stiu ce flacara violet este:D sau poate vorbim desprea aceiasi, cine stie de cine folosita

Lasă un comentariu