Să discutăm discuţii

Telefon. Sună. Sigur că sună. Sunt în maşină. Îl caut cu o mână, cu cealaltă ţin de volan. Nu-l găsesc. Înjur. Până la urmă dau de el. Răspund. N-am timp să văd cine e.

– Spune!

– Oana?!

Vocea mi se pare cunoscută, dar nu bag mâna în foc.

– Depinde, cu ea ai treabă?

– Sunt D, nu mă recunoşti (nume de fată, da?)

Doar am zis că mi se păruse cunoscută.

– Ah, da, wow…

– Fi-mea are aproape un an, atacă direct.

– Ăăă, bine, bravo.

– Vin în ţară cu ea.

Oh. Îmi dau seama că tocmai aş vrea să fug.

– Ăăă, bravo.

– Săptămâna viitoare.

Fac conexiuni. Nu sunt în oraş. Mai veselă:

– Bine, vino.

– Vine şi boul de frate’meu. Nu mai mănâncă carne, s-a făcut vegetarian. Vacă nu mai mănâncă, dar vrea s-o ia de nevastă (referire la prietena lui care e cam cum zice D).

– Fain, zic eu, dându-mi seama că l-am uitat pe „mişto” undeva într-o parcare.

– Sunt disperată, nu ştiu ce să mai fac cu el.

Nu-i problema mea îmi spun calmă.

– Dar tu ce faci?

Iată, şi-a adus aminte.

– Păi, hmm, bine cred.

– Mi-am cumpărati un ceas…. (ei, na, că eu ţin minte).

– Nemaipomenit (ce o fi ăla?)

– Abia aştept să vin în ţară să cumpăr una, alta, în special morcovi şi pătrunjel.

Puii mei, era să intru în nişte pietoni că n-am mai găsit frâna din pricina şocului.

– Dar în Spania n-au?

– Au, dar piaţa e departe.

Wow, şi în Ro e mai aproape.

– Păi… şi o să te duci pe avion cu pătrunjelul şi morcovii ca Nea Mărin cu prazul?

– Nea Mărin?

– Lasă, nu contează, dacă tu eşti fericită…

– Eşti ironică?

Îmi vine deja să-mi trag două palme.

– Io?

– Atunci n-am înţeles.

– Vorbea gura fără mine ca de obicei.

Bine, se dă ea bătută şi îmi mai explică vreo 15 minute cum trebuie să încălzească biberonul, cum pasează mâncarea şi cum… ăăă…

– Mai bine îţi luai o pisică, constat în cele din urmă.

– Tot insensibilă ai rămas, îmi reproşează.

Să mor dacă sunt insensibilă, dar aş prefera, pentru numele lui Dumnezeu, ca mamele să nu-mi mai explice cum îşi şterg puradeii la gură, fund, cum le fac mâncare, cum îi mângâie pe spate, cum îi ajută să râgâie. Cum, cum, cum… Vă jur, dacă o să mă intereseze o să vă întreb.

Şi uite aşa dau vina pe Corina care mă sună după numere cu + şi învăţându-mă minte eu răspund 😀 Pentru asta trebuie să dea cea mai mare cafea din lume 😀

 

Dar mai bine o carte să citim. Cum ar fi „O pagină de dragoste”, de Emile Zola (ştiu accentul, n-am chef). Carte pe care v-aş recomanda să nu o citiţi dacă plângeţi uşor… şi apropo de asta vă zic un banc şi fug că am treabă, iar Loredana o să mă bată rău 😀

 

„El către Ea:

Dragă, dacă mor o să plângi?

Ea:

Dragule, doar ştii că eu plâng pentru orice căcat” (deci aşa e bancul, cuvântul urât nu-mi aparţine şi-mi e jenă).

12 comentarii la “Să discutăm discuţii

  1. Vai, dar noi care te cunoastem stim foarte bine ca tu nu esti insensibila si nici nu vorbesti asa urat cum ai scris. Si mai stim ca preferi o pisica in locul unui bebelus. Deci, nicio noutate in text !

  2. :)) Ceva de genul ” spune mai repede ce-i cu tine că am să-ţi zic ce-i cu mine!”.
    Eu, una, nu stau la discuţii, de regulă. Bag un „nu te cunosc dragă”, sau un „chh chhh, cred că nu mai am semnal”, sau „eşti în reţeaua y din Congo”.

  3. discutiile intotdeauna sunt discutabile. ramane de discutata daca o discutie chiar e o discutie, dar nu despre asta as vrea sa discut ci despre bancu ala de final de discutie: :))

  4. Darius, nu.

    Geocer, adica chiar am o pisica in locul unui bebelus. 😛

    Iulia, si eu am vrut sa zic ca nu mai am semnal, dar mai aveam, la naiba 😀

  5. Domn primar, va rog io, nu ma amendati ca n-am zis-o in public iar pe blogul meu nu se uita copiii 😛

    Adrian, asta era motivul? 😀

  6. Pingback: Mirela Pete. Blog » Blog Archive » Un tablou pe săptămână. Vitralii vegatale pe roșu de catifea

  7. te citez „… care mă sună după numere cu + şi învăţându-mă minte eu răspund”; aici nu prea inteleg, nu trebuia sa zici „…dupe numere cu …”? :))

  8. Te inteleg perfect. Am copil si …prieteni fara copii care nu agreeaza ideea de a te deezlega de secretele de mama. Asa ca am mereu misiunea dificla sa ma adaptez la situatia fiecaruia. 😉

Lasă un comentariu