Uite aşa mă enervez

img_8829

Povestea începe în Zahanaua lui Max. – Vedeţi, dară, că are şi blog acum. Ce nu vedeţi e că ar trebui să postez şi io pe acolo. Dar poci? Nu, pentru că ori userul e greşit, ori parola. Deci pot intra? Nu.

Oh, şi făcusem nişte poze frumoase cu platourile pe care le-am luat azi acasă. Dar nu-i bai, nu? Nu de alta, dar vi le pot arăta şi aici până mâine când mă lămuresc cu Iulian (Profesorul). O să-mi iau laptopul şi orange-ul şi o să mă înfiinţez în Zahana, şi de nu oi putea să intru, o să arunc laptopul în râu 😀 Sau pe Iulian, mai vedem, până mâine am timp să îmi pun ordine în priorităţile. Oh, şi aveam atâtea de făcut pe blogul ăla. Că vedeţi şi voi că încă nu e terminat. Dar nu-i bai, îl termin eu zilele astea. Dap, încă nu ştiu să pun bannere, dar de aia avem prieteni să ne dea câte o mână de ajutor.

No, asta am mâncat eu azi. Şi am mâncat, că de fac acum poze se va dovedi că n-a mai rămas mare lucru. Peştele a fost delicos, vă spun eu.

V-aş ura poftă bună, dar unii mai ţin şi post. Mie îmi place să păcătuiesc. Şi da, o să vă anunţ îndată ce blogul restaurantului e gata.

Vă daţi seama ce mişto? Acum o să mă pot lua de Max public 😀 Doamne, ce plăcere o să-mi facă 😆

img_8828

43 comentarii la “Uite aşa mă enervez

  1. Oana!!!!
    Da ce ma enervez eu! De patru saptamani sunt la cura de slabire,am reusit sa arat mai „tras” si uite „Iuda” cu platoruri.Platouri stresant de apetisante de nici postarea nu ti-am putut ceti.Eu fara paine,numai crusitati ,branza de veci,iaurturi si tu cu minunatii gurmandice de-mi lasa gura apa.Uffff,grea misie.Pa,cu drag,tata Borgo,cel flamand 🙂

  2. De data asta motivele enervării tale par foarte consistente – şi apetisante, fără discuţie – dar nu e bine să te enervezi singură în asemenea situaţii grele. Invită nişte prieteni 🙂

  3. Lucia, te rog, oricand esti invitata mea la Zahana. Numai sa se mai incalzeasca un picut, sa se deschida terasa. E demential sa stai si sa mananci pe malul apei. Vin eu si te iau si te si duc, numai sa dai un semn 😉

  4. No, lasa, fac un tur cu satmarenii. Va aduc eu pe toti in Pitesti, mai putin pe cativa – inchipuie-ti ca sunt nervoasa – 😀

  5. 🙂 Lasa ca ti-a trece. Poate ne duci si la manastire sa ne rugam pentru izbavirea pacatelor noastre si ale unora dintre concitadini…. 🙂

  6. 😀 E una in apropiere de Pitesti.O manastire de calugari,din pacate nu-mi amintesc localitatea. De la o clienta am auzit de ea… 🙂

  7. Bravos, bravos, de trei ori bravos! Pai de-asta-mi esti? Asa postesti tu? Eu azi am mancat fasole (cu carnat, numai un pic…) ca asta se mananca de post, miercurea.

  8. Adrian, ma cam tem 😀

    Al2lea, cu carnat, fie el si numai un pic, nu e post 😛 Eu as manca cu carnat mai mult. Apropo, azi s-a mancat peste 😉

  9. Banuiesc 😛 Nu e de post, dar azi a fost dezlegare la peste, asa am auzit si eu 😀 Gata, plec la scris, ca pana acum am facut gogosi 😆 Doamne, ce rea is.

  10. O seara placuta in continuare. Bune gogosi ai facut… 🙂 Ma cam duc si io ca maine urmeaza o zi de lucru fara egal… 🙂
    Te-am tzucat )(

  11. Oana ca sa nu mai fi nervoasa viziteaza blogul meu ai o melodie care sper sa-ti placa,fain platoul,ma faci sa intru in pacat,o seara linistita !Tavi 🙂

  12. da’ mujdeiu’ unde-i ?
    şi terminaţi-vă cu frăsuiala asta cu postul …
    nimeni nu ţine post că habar n-au ce-i aia
    răşini şi fariseisme
    măcar noi nu suntem duse cu capul … chiar suntem normale 😉 da’ fără mujdei n-are nici un chichirez 😆

  13. Crina, femeie, pai cat sa mai trag de tine? 😀

    Uhh, Adrian, Tata Borgo, io cu beutura… neam, adica nu le am, un pepsi dupa?! 😀

  14. DA !!!
    SUNTEM NORMALE !!! 😛
    relativitatea, obiectivitatea subiectivală şi „contextul actual” îmi legitimează exhausivitatea =))
    să mă contrazică careva 😆 păi, nu-l „sparg” ?

  15. nu văd legătura între normalitatea noastră şi vineri
    sfînta ? vineri a lui Robinson ? substantivul ? … etc
    că doar nu suntem superstiţioase, suntem, DOAR, normale 😉

Lasă un comentariu