Ce titlu să mai pun?

Serios acum, la ce am de spus, nici nu e nevoie să pun titlu. Vă spun aşa, nu, îi spun Cellei. Uite, acum citesc „Inteligenţa materiei”. E foarte tare. Nu e cartea mea, dar o s-o comand, tocmai pentru că e foarte tare. Am mai spus asta? Bine, trebuie să se întipărească în creier. E foarte tare 😀

Altceva? Fac tot ce v-am spus, că de ieri până azi nu m-am răzgândit, dar mai mult nu am ce spune şi în plus sunt foarte obosită. Aşa că mai bine fac ce ştiu. Prostioare, evident! Ne auzim!

26 comentarii la “Ce titlu să mai pun?

  1. Aparent…fara legatura!
    Io cu ale mele, acuma cu parfumu’, ca altfel ma duc frmusel la scoala, ca sunt titulara la pictura (la naiba!), si zau ca nu-s mai mult de 20 de titulari de desen in Cluj, dar daca iese, nu ma mai duc, bleah! Sa respir si eu liberul profesionism! Continui: azi mi-am cumparat un Tendre Poison de Christian Dior, o ocazie de la Free shop, si mi-am amintit de Renee Rugierri, celebrul maestru al otravurilor de pe vremea Catherinei de Medicis (si amant al reginei) care, dupa ce a eliminat un dusman cu cartea aia cu filele lipite cu…otrava (pe care demoazela le dezlipea cu saliva si inghitea otrava in nestire , dand ortul popii, ce vremuri…!)care Rugierri a fabricat pentru mareata Caherina un PARFUM…ca sa-l faca ea cadou unei…RIVALE…si parfumul era o OTRAVA…si rivala s- a parfumat si a zis …gudbai. Si acum, oh…cat de divin miroase acest Tendre Poison si toate celelalte din gama Poison de Dior! Si cat sunt de inofensive…Sper ca nu te-am plictisit, ma duc sa ilustrez asta cumva. Seara buna!

  2. Nu m-ai plictisit, dar stiam povestea 😀 Acum doi ani foloseam si eu Tendre Poison, acum folosesc tot marca asta, dar sapunuri, sampoane si alte balarii din astea 😛

  3. @Silvanna, multumesc, o sa citesc, istoria Frantei in general e intradevar geniala! Am citit multe, o sa o caut si pe asta, multumiri!

  4. Oana,da te-ai uitat in arborele tau genealogic? Nu esti cumva ceva descendenta de-a Caterinei de Medici?? Ca dupa unele apucaturi….. 🙂

  5. Sansa nu a fost de partea mea ( cu relamele). Nu am ratting.
    O sa mai vin pe la tine.
    Deocamdata NU mai scriu. Nimic.
    Vara a treut si ma intorc in locul care NU ma cheama.
    Succes in ceea e scrii!

  6. O-A-N-A!!! MOBILIZAREA
    nu te-am rugat nimic important, o fac acuma: HAI SĂ O AJUTĂM PE MIRELA !!!
    TE ROG! scrie tu, ai vizitatori mult mai mulţi, eu cu cei 3-4 ai mei nu o pot ajuta mai mult decît am făcut-o.
    Dl.V. nu are timp de parfumuri, prietenele tale nu vin la mine aşa că… hai să facem ceva
    Am mai făcut şi pentru Alice şi pentru alţii
    Te rog, cinci minute din timpul tău de scris.
    Promit să fie unica oară 😦

  7. Silvana, cartea e chiar buna, iti deschide noi orizonturi. Si era gata sa zic ca nu e pentru varsta ta, dar tu ma uimesti mereu. 😀

  8. Cred că, de fapt, postarea se doreşte o reclamă mascată la volumul amintit. Dar, dacă facem pe din două, nu mai spun la nimeni!

  9. Vania, tocmai ai fost ucis, nu pot impartii banii cu tine 😀

    Silvana, da, dar nu oricine si pricepe la ce are acces, asta e diferenta 😉

Lasă un răspuns

