Vă repet, poate reuşesc să vă conving

Azi e ziua Piteştiului, fără nici o glumă. Tot aşa cum e şi ziua Cameliei. Şi chiar dacă a dispărut din online, nu e frumos să o uităm. La mulţi ani, Kmi, Piteştiul mai poate aştepta 😀

Nu ştiu ce a avut lumea azi cu mine de am tot primit cadouri. Dar cel mai tare a fost de la X, cred că are peste 20 grame, da, şi e la baza gâtului şi străluceşte. N-am idee de ce 😛

Tot azi, lumea s-a chinuit să-mi dea trezirea la opt. Darius a reuşit chiar să-mi descarce telefonul. Ce mă enervează 😛 Am primit şi două declaraţii. Normal, una de la Bogdan, alta de la Darius, mai aştept, până la sfârşitul zilei. Ho, nu erau de dragoste, nu vă ambalaţi. Sau erau? N-am priceput, eram adormită.

Evident, sora de suflet, tot soră rămâne, şi cu asta am spus tot 😀

Vă mulţumesc tuturor pentru urări sau (ne)urări, tot aia e 😛

Acum, dacă nu vă deranjează, aş dori să dorm o oră fără a fi nevoită să închid telefonul. Credeţi că se poate? Mulţumesc!

Teo, Mana, Lucia, Cella, Vania şi toţi ceilalţi, vă mulţumesc încă o dată. Iertat să-mi fie dacă n-am nominalizat pe toată lumea. Totuşi, trebuie să-i spun lui Trexel că m-am lăsat de băut. Am fost şi la dezalcolizare, nu mă mai tenta satană 😀

Acum mă duc să mă adorm. Să văd ce poveste îi spun lui Piţi ca să nu mai urle. Fie, na, şi o sticlă de şampanie. Dar să beţi cumpătat.

Iar netul merge de zici că se duce, ce mă enervează.

1212294969sampanie_prestige_des_sacres_demi-sec  P.S: Nu pot baga linkuri, net de rahat, traiasca!

47 comentarii la “Vă repet, poate reuşesc să vă conving

  1. Pingback: miniaturi «

  2. pe această cale, neoficială, îţi doresc somn liniştit 😆
    n-are rost să-ţi (mai) urez … că aş avea drept subiect TELEFONUL şi … un sobor de sfinţi de care am lipsit calendarul … sunt la anexe 😛
    nu ne inviţi la ZAHANA ? 😉

  3. La multi Ani, Oana, sa fii fericita si sa ramai mereu la fel! La Multi Ani si alor tai, sotului, sa fiti fericiti cu totii. te imbratisez cu drag, Corina

  4. Vania, dau, parca am scapare 😀 Nu pot sa pun, nu ma lasa idiotenia asta, incerc din nou.

    Cella, nu, dra va invit la Victoria 😀

    Corina, multumesccccccc! 🙂

    Crina, e o nesuferita, nu o stii tu 😆

  5. Oana.
    La multi ani.Multa fericire si zile luminoase cat mai multe.Sunt extrem de bucuros ca-ti sunt prieten si tata virtual si am ocazia a ma bucura alturi de tine de aceasta frumoasa zi de mai,ziua ta! 🙂
    Sunt sigur ca noi suntem cei in „castig” ca te avem alaturi de noi.Multa sanatate si mult noroc de la tata Borgo 🙂

  6. Oana, nu sunt adeptul mesajelor kilometrice de ziua cuiva/Paste/Craciun etc. Insa iti urez un LA MULTI ANI din toata inima! Sa ne traiesti si sa scrii multe carti! 😀 :*

  7. Oana asta ca sa nu lipsesc si eu de la apel.Iti doresc muulti ani fericiti de amu incolo si sa ne traiesti .fi fericita sparge pahare distreazate ca doar o zi pe an e aia aniversara

  8. Şampanie…. iau două pahare, unul mie că mi-e sete rău, da rău şi unul pentru prietenul nostru de suflet, George Şerban căreia-i e frică să vină aci, dar trimite Oanei Mulţi, Mulţi Ani bogaţi în Succes !!!
    Ziveli, Crăiasă !!!
    Sibilla

  9. Nu iti urez La multi ani. Iti respect dorinta. Dar iti urez fericire perpetua alaturi de familie si prieteni, succes in proiectele literare si sanatate din belsug.

  10. Deci: Shauki, Codeus, Adrian, multumesc de trei ori, adica pentru fiecare o data. 😀

    Darius, tie iti multumesc cel mai mult, ai reusit 😆

  11. Teo, si mie imi lipseste, nici eu nu o elimin, poate revine 🙂 Merci inca o data, dar de cate ori imi mai zici? 😀

  12. La mulţi ani! Şi să fii cum vrei tu.
    Toată sănătatea şi fericirea din lume, ale tale să fie!

  13. Oana?>:) Ne vedem peste un an. Mai precis peste 360 de zile cand va incepe o alta>:)>:) „Voi vă prefaceţi că nu ştiţi, iar eu că nu există”>:)>:)

    hahaaaa:))

  14. Pingback: La mulţi ani la două fete şi cochete şi… găsiţi voi altă rimă « Picătura chinezească

  15. Isa, multumesc! Scuze de intarziere, m-am trezit tarziu

    Tavi, multumesc!

    Silvana, pana atunci poate ne mai vedem, mai am texte din astea 😀

    Gata, Simona, vin, dar nu impart nimic 😛

  16. Cum multă lume pe care o citesc vorbește așa frumos despre tine, mă încolonez și eu cu pălăria în mână. Buchetul ăsta de margarete îți place?

  17. Calinhera, nu stiu de ce vorbeste lumea frumos despre mine, pentru ca sunt o persoana rea 😀 Dar multumesc, margaretele sunt superbe 🙂

  18. Draga Oana!
    Imi fac de doua ori mea culpa: n-am shtiut ca este ziua ta; comentariile prietenilor tai pareau , mai degraba, parabole sau mici picanterii, asha ca mi-am dat seama abia dupa ce am citit cu atentzie …
    Din tot sufletul itzi spun ‘La multzi ani! , cu sanatate, impliniri, cat mai multe si frumoase cartzi, cititori devotatzi!
    Uitasem si de ziua orashului. Sa ne traiasca!

  19. Gina, dar nici o culpa, ce e aia? 😀 Multumesc din suflet! Poate mai bem o cafea zilele astea 🙂

    Gabi, multumescccccc!!!! 🙂 Si tie tot binele din lume.

  20. Ti-am zis La multi ani? Nu ti-am zis, asa-i? Da’ ca-s zapacita de nu mai pot ti-am zis 😀 Asa ca… LA MULTI ANI! Inmulteste-i cu vreun milion de pupici si mai vorbim si la anul :))

  21. LA MULTI ANI si multa,multa fericire!Sa ai parte de prieteni{daca sint adevarati nu iti mai trebuie altceva}.Scuze pt. intirziere dar habar nu aveam de asa mare sarbatoare! 😀

  22. Ufff! Cum fac, cum nu fac, tot cu intarziere apar si eu de la tzara la orasul cel cu net, sa aflu acum, pe spartul chefului, ca ieri a fost ziua ta! Gandesc totusi, ca niciodata nu-i tarziu sa-ti urez din inima un calduros la multi ani, multa, multa sanatate si putere de munca si… numai realizari!

Lasă un comentariu