Mi-am amintit de Şarama

Voiam să scriu istoria, pe larg, a arkuzilor pentru a o posta pe Dinastii, dar m-am răzgândit, dându-mi seama că Mitologia va fi ultima carte din serie şi că cititorii nu prea cunosc zeii principali. Măcar pe ăia mari, vorba aia 😀 Aşa mi-am amintit de Şarama – cred că cei de la librărie o mai pot face rost. Mi-am amintit că această carte, a cărei acţiune se petrece la mult, mult timp după Dinastii, a beneficiat de aceeaşi mitologie. De fapt, în Şarama, arkuzii ajunseseră să fie doar o mână de oameni ascunşi undeva în fundul pământului şi pentru prima oară în istoria lor zbuciumată aveau parte de un rege, ci nu de o regină. E? Tare nu? De ce cărţile mele au acţiunea cu fundul în sus? 😀 No, după Şarama m-am gândit că ar fi interesant să scriu mai mult despre arkuzi, pentru că în Şarama cred că mai existau doar vreo cinci elfi cu totul 😛 Oricum acolo nu au avut vreo importanţă.

Totuşi, de ce dracu’ mi-am amintit de Şarama ţinând cont că am făcut tot posibilul să uit de ea? Ştiţi voi, din cauza editurii. Abia aştept să treacă perioada de contract să îmi iau cartea înapoi. Mai sunt doi ani, hai, răbadre, cum au trecut trei or mai trece şi doi.

saram12

 

saram21

26 comentarii la “Mi-am amintit de Şarama

  1. „Cogito ergo sum” iata ca am revenit cu acelasi drag cu care am intrat aproape acum doi ani pe acest blog.Dar uitandu-ma peste cele doua volume ale romanului „Sarama” mi-am adus aminte si de autoarea acestui roman pe care in ultimele 3 saptamani am scutit-o de a-mi „auzi’ minte dogita si oarecum mai invechita.
    Oana! Mi-a trecut fandaxia,boala de plictis si lingoare ce ma apuca uneori primavara.Voi o denumiti astenie de primavara,doctorii o definesc ca o stare de avitaminoza iar noi cei mai in varsta o definim ca lene de primavara.A trecut.
    Tot gandindu-ma la Sarama ,la elfi si spiridusi imi ziceam asa in sinea mea”Oare Oana va continua cu o noua serie Sarama II ..Sarama III ,s.a.md.
    De ce sa uiti de Sarama cand este o carte fantasy de referinta.Oare nu seamana cu „prima iubire”?Seara frumoasa de la tata Borgo. 🙂

  2. Tata Borgo, bine ai revenit 😀 Hehe, lene de primavara, stiu, o cunosc, o simt in fiecare por 😆
    Cat despre Sarama, inca doi ani tot trebuie sa uit de ea 😛

  3. da..m-am gandit de mult sa comand sarama. In afara de faptul ca imi place mult coperta, vreau sa mai citesc o carte de tine.

    App. ati simtit cutremurul?:>:> pentru ca eu am inceput sa rad si ma intereseaza reactiile voastre:))=))

  4. Oana,
    Sa ma uit! cred ca am Sarama. Sa ti-o trimit? 😀

    P.S. Aici, desi ii oras de munte, am simtit cum s-a miscat blocul si cu el si blogul. Sa nu se-ntoarca pe partea cealalta balaurul. A trecut Sf. Gheorghe!

  5. Silvana, eu n-am reactionat 😛

    Nicu, ce dragut 😀 Pastreaza-o daca o ai, cred ca mai are si mama una, trebuie sa aiba 😛

  6. DE LA BONAPARTISM LA DUDISM
    Va deranjez cu o intrebare. Cine este Roxana Iordache?. Pe blogul ei nu apare nici o nota biografica. Pare o fetita sub cei sapte ani de acasa doar in chilotei ,murdariti rau de dude., albe si negre. Pare singura si rau speriata de randurile mele care afirma putinele sanse la presedentie si marele sanse de a se face de ras a printului. DE ACEEA LE SI STERGE Pare o dudista fanatica crezand in aparitia unui om al providentei. Intradevar Napoleon a amestecat si el pentru un
    timp de cateva luni, ideia republcana cu intentiile monarhice. Diferenta este ca Duda vrea sa faca acest lucru pe cel putin patru ani. Desi amandoi au fost militari, vreau sa atrag atentia ca exista deosebiri fundamentale intre bonapartism si dudism. Promit desvoltarea subiectului cu alta ocazie,

  7. Eu zic sa nu punem paie pe foc caci daca-mi aduc eu aminte de Sharama dispare Editura Eminescu si ale ei mari capete manageriale. Sfat intelept pentru cei care vor sa publice; Eminescu- Tzeapa.

  8. Oana, de la Categoria SOT poti scoate fara nici o remuscare linkul acela, cine stie cand voi mai repune site-ul online.

  9. Robert, nu stiu exact cine e Roxana, dar nu te poti certa cu toti cei ce au pareri diferite. De aia e democratie, sa avem fiecare petele noastre pe creier.

  10. Pingback: Colecţionara de coşmaruri - 33 « Ioan Usca

  11. Pingback: Colecţionara de coşmaruri - 34 « Ioan Usca

  12. Mama!!!!!!!!!!!!!!Ce zi „de codru verde” cu cele cuvenite.Nici nu merita sa-ti toci nervi pe asfaltul urbei.Asta da lene de primavara!!! 🙂 🙂 🙂

Lasă un răspuns

