Proprietari de pisoi… Vorbe intre titani… 2

Oanastoicamujea1: hey, hai sa-ti spun una tare pana vine Sorin cu frectia
ioanusca: spune
oanastoicamujea1: Sorin m-a tot batut la cap ca eu am 28 de ani, asa ca eu, blonda, am trait cu senzatia ca fac 28
oanastoicamujea1: ca sa aflu, intamplator, normal, ca fac 27
oanastoicamujea1: acum parca imi pare rau sa mor
ioanusca: bravo! ai câstigat un an…
oanastoicamujea1: =)) vai mama mea
ioanusca: la ce necrolog îti trag, nu trebuie sa ai regrete!…
oanastoicamujea1: nu am, de aia nu am, ca stiu ca imi tragi necrolog
ioanusca: mai întreb odata: pe cât mai faci… 25?
ioanusca: ai mai zis de doua ori, dar am uitat.
Oanastoicamujea1: pe 20, dar nu e important si nici la multi ani nu vreau, ca eu urasc ziua mea
ioanusca: bine, o sa zic altceva…
ioanusca: daca o apuci, îti fac un necrolog, ca-i fain sa-ti citesti propriul necrolog.
Oanastoicamujea1: =))
Oanastoicamujea1: da, asta ar fi tare
ioanusca: sa-mi aduci aminte!
ioanusca: si sa lasi un timp de efect, nu comenta imediat.
Oanastoicamujea1: o sa-ti, ca na…
Oanastoicamujea1: nu comentez imediat, stai intai sa mor :))
ioanusca: Azi, 20 mai, Oana ar fi împlinit frumoasa vârsta…
oanastoicamujea1: de 27, sa nu faci ca mine, da?
ioanusca: Dar, o boala necrutatoare, geloasa pe talentul ei…
ioanusca: Blogosfera neconsolata plânge neputincioasa!
Oanastoicamujea1: desigur sau rade neputincioasa:d
ioanusca: teofob, cu inima cernita…
oanastoicamujea1: =))
ioanusca: ai putea sa publici discutia asta, ca sa nu ma mai futi la icre si pe 20 mai.
Oanastoicamujea1: da, daca sunt in stare sa o salvez :))
Oanastoicamujea1: o s-o public diseara, acum… sunt moarta
ioanusca: chiar m-a întrebat cineva, de curând, ce vârsta ai: prudent, am zis: 26-27…
ioan_sca: 27 am pus dupa cum te prezinti, 26, dupa cum scrii…
oanastoicamujea1: te blestem
ioanusca: desi, mergea si 16.
Oanastoicamujea1: normal, dragut
ioanusca: bine, dar, daca mor, îmi faci tu necrologul!
Oanastoicamujea1: normal, dar nu o sa fie la fel de calitativ
ioanusca: eu as prefera, în locul tau, sa fac un pui cu cartofi!
Oanastoicamujea1: eu as prefera o Saorma
ioanusca: ca la aia te pricepi!
Oanastoicamujea1: stai sa-mi suflu nasul
ioanusca: Si Sorin e cu frectia? Credeam ca numai tu, pe blog…
oanastoicamujea1: auzi, vezi sa nu uiti ca si mandra e nascuta tot pe 20
ioanusca: sa-i fac si ei necrolog?
Oanastoicamujea1: =))
Oanastoicamujea1: nu cred ca ea asta isi doreste
ioanusca: nasol, ca am sa ramân singurul blogger.
Oanastoicamujea1: pe ea sa o sarbatoresti, ma
ioanusca: Piti are cui ramâne, sau va deveni motan vagabond?
Oanastoicamujea1: va deveni, oficial, sotul Natasei
ioanusca: are zestre?
Oanastoicamujea1: areeee
ioanusca: ca n-o dau pe Natasa dupa orice orfelin!
Oanastoicamujea1: un Jeep, o skoda, un apartament
ioanusca: Ap-ul poti sa-l vinzi, ca ai vecini manelisti!
Oanastoicamujea1: =))
ioanusca: Prefer banii…
oanastoicamujea1: normal
oanastoicamujea1: ok, ii dau banii
oanastoicamujea1: si laptopul
ioanusca: nu-i da lui, ca-i cheltuie! trimite-mi-i mie.
Oanastoicamujea1: sa-i bei
ioanusca: acum, dupa ce ca-ti fac necrologul…
ioanusca: ce-ti pasa ce fac eu cu banii?
Oanastoicamujea1: da, ai si tu dreptate
Oanastoicamujea1: necrologul e scump
ioanusca: la calitatea la care prestez eu!…
oanastoicamujea1: asa e, ce sa mai zic :d
oanastoicamujea1: sunt datoare

După discuţia asta, Our s-a sinucis 😀

 

40 comentarii la “Proprietari de pisoi… Vorbe intre titani… 2

  1. Oana draga, intai mi-am suflat nausl ca plangeam de ras, si dupa aia m-am gandit sa comentez, adica nici nu am cum sa comentez, ci doar sa-ti spun ca, la sugestia lui Vania, am citi aceste text genial1 Ce calitate, si ce umor negru, si ce parteneri de discutie umoristico-sinistra… genial! Offf… iar ma duc sa-mi suflu nasul…..

  2. Titanul e util in aeronautică, dar constat ca e bun si ca antistress. Voi titanii sunteti total „non-criogenici”. Mi-ati dezghetat râsul şi acum nu-l mai pot opri. :))))
    „Necrologuri de succesuri” contra o canistra de kerosen+cateva savarine(13) se pot comanda? 😆

  3. Hmm, blog de nebuni, clar !. Da chestia e ca m-a cam rapus ultima raceala si de…varsta, problemele, una alta… Daca se poate sa-l rog si eu pe Dl Ioanusca de un mic necrolog acolo, 5-6 randuri sa se opreasca muritorul o clipa si pe la capataiul meu, as fi tare fericit. Pe bani desigur 🙂 .

  4. Vania, pai… normal, ar fi cazul 😀

    Maria, nu te muri 😀

    Cristal, opreste-teeeee, rasul provoaca riduri 😛

    X-ule, mama, merge cu tuica de Pitesti, ce bani, dai banii familiei? Nu vezi ca nu ne mai ia nimeni pisoiul? Tre sa vindem ap-ul 😀

    P.S Blogul nu e de nebuni, blogul e de sanatosi, cititorii nu sunt tocmai in regula 😀 Desigur, a tunat si ne-a adunat.

  5. maiculita Doamne… ce postai eu, si despre ce vobesc ei, prietenii mei… acu va gasirati sa muriti, numa ce ma alipii si io suflet orfan… acu ma dati la protectia copilului nacajit …ma sinucidez si eu, orice, numa la protectie ba…sau ma faceti matza blanda si torc numai dulcegarii la adresa…in fine, va ocupati si faceti voi o lista acolo, sa nu ma pierd printre SuperCactusii blogosferei…
    ma auziti da…???…va rabda inima sa ma lasati pe manutele pitipoancelor si patratosilor…offf, Domne mare-i mila ta, io plang de se rup camasile de pe mine si ei…dorm…
    Vania sa nu-mi scrie necrolog, ca io-s zmintita de aia cu renasterea si nemurirea, si pacat de eforturile prietenului nostru si de banii mei deja programati pentru mita, nu dau nume cui…ca-s sibilla simtitoare…
    inca un vinisor si la nani cu mine…mai plang un minut doua si gata…
    o zi placuta tuturor, sa va pot scrie in pomelnic la VII pe toti ,
    Sibilla

  6. Pentru Xreader:

    Urcai şi tu scara vieţii
    Cu tot elanul tinereţii…
    De ce-n frumosul tău avânt
    Firul vieţii ţi s-a rupt?

    Aştept ţuica, deoarece mi-a dat lacrima. Când beau, trec mai lesne peste suferinţă.

  7. Cristal:

    Vreau 12+2 savarine. Sau, mai bine, halbe de coniac. Tot 12+2. Fără kerosen…

    (Ca să mă revanşez, alcătuiesc necroloage după dorinţa clientului).

  8. Oana, nu te lăsa influienţată de linguşitori, (şi denigratori!) da? Trebuie să priveşti adevăru-n faţă (crud, asta e!) şi să (cum îi zici? stai să ma mai uit o dată!) da, să trăieşti cu senzaţia (ta!) , că-i o senzaţie corectă. Ce-i aşa complicat de priceput?! E clar că, dacă azi ai 26 de ani şi mâine faci 27, intri deja în 28… După cum vezi, ceilalţi nu ştie ce vorbeşte!

    P.S.Concursu’ de succesuri (la care m-ai lăsat să trag cu ochiu’) îi, mai mult ca sigur, o făcătură! Îţi spun mintenaş şi de ce. Concurenţii (clar protejaţii cuiva!) or primit (din timp) informaţii din interior şi s-or putut aşeza la rând, cu noaptea-n cap! Nu s-o dat sfoară-n ţară că-i rost de-un câştig, să poată da buzna cine poate (tu ăla, nu mă-npinge că fac urât!).

  9. Anunt de mica publicitate:
    Acum cand am pierdut-O
    Analizez cat de putin am apreciat-o
    Daca o gasiti, nu va induiosati ca-i felina
    Legati-o fedeles cu merlina! 😀

  10. Mai ai o virgulă până la 30! Îs ca şi făcuţi! Pânţ la pa’zeci un pas! 😉 Ce dreaq, te spării doar de atât! Parola o laşi? :))

  11. deci, eu nu mor pana nu-i iau locul Satmarencii…in top, la spaga, la nespaga…Da’ necrolog vreau, il vand dupa aia 🙂
    Rareori o sa ma auzi ca as mai vrea sa am x ani, dar 27, pe cuvant, as vrea. Nici la 32 nu-i rau, nimic de zis. E momentul sa-mi iau o camera web si sa-mi fac un profil pe Hi5 :)))

  12. Pe naiba, toate chestiile nasoale…Pe de altă parte, nici să fii îmbrobodită, nu-i chiar o soluţie…Şi-ţi spun eu că Nataşa e isteaţă, nu-i vreo d’aia atârnătoare, e sociabilă si comunicativă.

  13. Păi, să socializeze cu unul pe măsura ei, nu cu Piţi! Cine-i Piţi? Un sudist, ca ăla de la echipa naţională, că-i şi cheamă la fel…

  14. D-aia imi place mei de voi! Stiti sa faceti bani pana si din necroloage! ”Vania@Oana – Alunga durerea SRL”, un nume de firma ce s-ar putea impune intai in Timisoara, apoi in toata tara! Spaguta se va transforma in spaga, fiindca toata lumea va dori sa sara peste rand, taxa de ferpar-taxa obligatorie…ce mai, ati pus-o! Daca resusiti sa implementati si obiceiul ca si de ziua de nastere sa se recurga la necrolog, sunteti mari!

  15. Oana , se paote ca intermediarul Vania sa ma invoiasca nitel, musai sa fug la servici, nu vreau necrolog si nici felicitare, vreau numai sa zic La Multi Ani cu sanatate , Natasei ! si sa va tuc pe viteza cu mult drag…. sanchi, lasai coment numai si numai pentru top, vorba cuiva, si ma trezesc cu noaptea in cap ca sa fentez vigilenta celorlalti..:)
    o zi senina si implinita tuturor,
    Sibilla

  16. cred ca e momentul sa tin un ochi atent pe Sfinx667…posteaza noaptea tarziu si dimineata devreme…
    Chiar ma gandeam ca ne lasa urari tuturor si nimeni nu-i raspunde…Acesta va fi pretextul meu 🙂
    Deci, draga Sfinx667, si tie o zi agreabila si plina de realizari. Si-ti zic de 2 ori ca daca mai comentez la Vania ma da afara de pe blog 🙂

  17. Deci, saptamana viitoare, nu doar mesterii mei vor avea o problema…Si pe Vania il paste un mare pericol…Iti dai seama cat o sa comentez? =)) =)) =))

  18. Crinaaaaa, apari de dupa soare
    Nu vezi ca-i mare, dar mare suparare?
    Te cautam cu totii
    In nopti reci si pustii.
    Te rog, luceafar bland,
    Pe la noi sa vii 😀

  19. Pingback: Surpriză ?! « sclipiri de cristal

  20. Oana,
    Si eu iubesc animalele chiart si mitzele,dar cand le aud strigatele de amor prin pod si acoperis chiar cred ca-i un dialog.Nu ma lasa sa dorm si daca intru in vorba cu ele(mai tare) ma scuipa si ma injura.Pa!tata Borgo:)

  21. Vania, meserie Domle, prietenii deja imi aduc flori si varsa lacrimi, totzi imi spun acum ca la asa necrolog e pacat sa ” mai stau pe aici”.

  22. Azi din Timişoara, necroloage la toată ţara! Acum mă gândesc că Vania nu va rămâne doar singurul blogger, ci şi singurul român la cât îşi doreşte toată lumea necroloagele sale. Dar nici măcar singurul român, căci se dă rus. Bine, mă sacrific eu: nu vreau necrolog. Rămân singura româncă p-aci ca să nu se piardă specia :)))

    Şi uite aşa, se făcu soare când Crina apare. Se face greu soare, dar ]n Nord toat se petrec mai încet. Asta o ştiaţi, bre, nu-i aşa? Măi, nu mă obligaţi să răspund în versuri că nu le am cu astea 🙂

    Era să uit să spun: maaamă, da savuroase discuţii mai aveţi 🙂

    Am o supărare, atâta aţi scris zilele astea şi atât de mult încât eu nu mai am timp să scriu la mien pe blşog ca să

Lasă un comentariu