Impresii

„Iubirea e tare ca moartea, grea ca iadul

Moartea desface sufletul de trup,

Însă iubirea desface toate lucrurile de suflet”

Meister Eckhart: predica „Naşterea eternă”.

 

 

Dacă până nici Gargui nu m-a făcut să mă sinucid, atunci înseamnă că sunt tare. Am început cu asta pentru că trebuie să ciţiţi această carte. Clar nu le e recomandată depresivilor, ceea ce eu sunt. Dar nici n-aş vrea să o rataţi, lecţiile de viaţă sunt uimitoare, iar eu, în locul eroului, aş fi fost moartă de mult timp. Acum sunt doar mult mai depresivă.

 

Şi, clar, n-ar fi trebuit să termin cartea după ce am venit de la Satu Mare. Pentru că sosisem acasă oarecum încărcată şi cu o doză de optimism. Dar s-au dus.

 

Să trecem peste şi să vă povestesc cum a fost, pentru că domnul Hrib îmi tot dă mailuri, mă sună, ba chiar mă invită la Flacăra ca să mă bată la cap. Şi nu, n-am avut chef de poveşti orale. Acum pot scrie, aşa că o să scriu. Un lucru îl ştiu sigur: azi când m-am trezit eu, a ieşit şi soarele 😉

 

M-am simţit bine ca de obicei printre sătmăreni. Sora mea de suflet Crina Dunca mai avea să stea într-un picior, iar Darius, ca să nu mă plictisesc a fost în stare să mă lase să-i conduc şi maşina. Ceea ce, desigur, am făcut, nu puteam rata prima mea maşină pe benzină. Pe Marian nici nu-l mai pomenesc, iar Lavinia, ca de obicei, o mare doamnă, dar o doamnă foarte ocupată din păcate.

Lansarea a fost bestială, şi cine alta dacă nu Crina putea organiza un asemenea eveniment. Au venit mulţi blogeri şi m-am bucurat în mod deosebit de prezenţa lui Adrian Ştef, de cea a primarului (că doar am dat mâna şi i-am dat autograf), dar şi de prezenţa celorlalţi (vă închipuiţi şi singuri că-mi e lene să dau linkuri). Cu ocazia asta blogroll-ul meu s-a îmbogăţit cu nişte sătmăreni absolut bestiali. Îi găsiţi în secţiunea „Ardelenii mei” şi vi-i recomand cu căldură.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

După ce ne-am lansat, pentru că eu consider că s-au lansat toţi cei prezenţi, am plecat spre Baia Mare unde i-am cunoscut pe Paul, Sonia şi Florina. Dar am revăzut-o şi pe Ingrid şi l-am cunoscut pe minunatul Oscar.

 

Vă mulţumesc tuturor celor ce aţi anunţat apariţia cărţii. Şi, de asemenea, le mulţumesc celor ce au avut răbdarea de-a citi cartea. O să revin cu detalii despre fiecare zilele ce urmează. Poate chiar în drum spre Târgu Mureş o să vă spun imepresii, pe măsură ce mi le amintesc, desigur.

 

Cei cărora le mulţumesc pentru tot în mod deosebit se ştiu deja. Şi îmi pare rău că nu l-am mai prins pe Roger să-i dau două 😀 prieteneşte, desigur.

 

Dar acum, pe lângă „Parfumul văduvei negre” mai aveţi două cărţi de citit la modul obligatoriu. Daţi click pe poze şi veţi intra pe pagina de unde le puteţi comanda. Hai că puteţi. Şi aştept păreri despre ambele, dar şi despre parfum.

 

Ne mai auzim la noapte, dacă nu mor!

           

 

P.S: A scris si Adrian Pop, sa-mi fie rusine!

17 comentarii la “Impresii

  1. Mda, uite cum s-a transformat o bunanate de intalnire cu bloggeri intr-o intalnire cu primarul si cu vicepresedintele CJ. No comment.

  2. Ce bestială ești cu blana purpurie și cizmele albastre, un violet absolut mortal, ieșit din combinație. Bravo, Oana…îmi amintești de anii când umblam cu expozițiile prin țară și chiar lume, primind aplauze și dând autografe. Fiecare are timpul său…Ține cât mai strâns de acest timp uluitor, mai ales că ești talentată, frumoasă și deșteaptă! Enya te pupă, nu o pot determina să picteze, nu mai vrea, zice că pictorii sunt niște ratați…Oana, dă-mi un sfat! Cred că de tine ar asculta…frumoasa și talentata mea fiică! Zi fericită!

  3. Darius nu ştiu ce întâlnire a fost cu primarul că l-a cam neglijat toată lumea pe motiv de dat cu bâta în baltă dacă bine am înţeles. De tizul meu liberal nu am ce comenta, după părerea mea s-a comportat perfect.

  4. FELICITARI. SPER SA AM OCAZIA SA CITESC CARTILE DUMNEAVOASTRA . MULT SUCCES !

    TRAIAN BASESCU UN ACTOR PENTRU ETERNITATE

    Pe blogul mogulului Voiculescu subiectul este filmul si teatrul romanesc. Din fascinatie pentru Presedinte si extrem de apropiat de dansul la propriu cat si la figurat, fiind in greva foamei la Tokio am postat un comentariu.
    TRAIAN BASESCU UN ACTOR DE GENIU
    Avem in Presedintele nostru un mare actor de compozitie. Imaginati un un betivan de factura extrem de modesta provenind din lumea interlopa a portului,
    cu o educatie rudimentara care nu a citit in viata lui nici o carte ( cu exceptia codului penal ), jucand rolul de sef de stat in” fata alesului lui dumnezeu” imparatul Japoniei. Astept cu infrigurare rolul „BALCONULUI „, care este intradevar rolul vietii sale ,o superproductie romana -americana cu o figuratie de sute de mii oameni si cu un helicopter pe acoperis. Sunt convins ca scena finala a intalnirii cu Ceausescu va fi proiectata cu deosebit succes in jurul lumii. Astern aceste randuri in dubla calitate……de cineast si patriot.

    Robert Horvath DEVA Tokio
    http://www.devagallery.com/
    http://devanewyork.blogspot.com/

  5. Buna Oana,
    Imi place blogul tau, felicitari pentru articolele pe care le scri!
    Mi-ar face placere sa colaboram si sa ne avem reciproc in blogroll. Ce zici?

    O duminica placuta,
    Alistar Alexandru

  6. Pingback: Mirela Pete. Blog » Blog Archive » El secreto de sus ojos, câştigătorul Oscarului pentru Cel mai bun film străin

  7. Imda…Gargui e o carte de citit! Dar merita citita cand esti depresiv! Ca te incarca cu optimism. Pt ca iti dai seama ca se poate si mai rau ::))

Lasă un comentariu