Mulţumiri, Simona!!!

Frumos a fost în seara asta la Bucureşti. Că bine m-am mai simţit, chiar dacă n-am avut timp să vorbesc cu toată lumea.

Simona a organizat o seară demenţială. No, dar trebuie să mai facem că n-am apucat să stăm cu toţii de vorbă.

Participanţii: Lucia Verona, Chinezuuu (pe care-l sparg dacă nu îmi dă poza cu preşedintele Iliescu 😀 ), Corina Creţu (este încă cea mai tare, dar are prea mult bun simţ pentru vremurile astea), Teo Georgescu (mă bucur că ne-am cunoscut), marele Mordechai (no, pe el îl ştiam 😛 ), normal, soţul meu de Bucureşti 😆 : Bogdannn Hrib (oare nimeni nu s-a prins că umblăm numai câte doi prin capitală? Simona, ai ratat subiectul 😀 ) şi, iertat să-mi fie, o doamnă foarte drăguţă al cărei nume nu l-am reţinut 😦 Blamaţi-mă, dar sunt varză. Ei bine, cireaşa de pe tort a fost însuşi preşedintele Iliescu. Şi nu o să dezmint că sunt o mare fană a domniei sale. Am făcut şi poze 😀 No, dacă Chinezu n-ar petrece atât aş avea şi dovada.

Crina, am reuşit să te deprim? Sper că da, că eu nu voi mai fi deprimată o lună de acum încolo. Dă-o în mă-sa de carte, cine mai citeşte după ce l-a cunoscut pe cel mai iubit preşedinte? Nu, întrebarea era cine mai scrie?

 

După ce voi obţine poza, o să mai povestim. Oricum e foarte târziu şi mi se închide, apatic, un ochi.

Update:

intalnire-blogggeri-harbour-006

23 comentarii la “Mulţumiri, Simona!!!

  1. Ai adormit, Regino? Noi abia de vreo ora am ajuns acasa. Scurt e drumul din Piata Amzei pana la Pitesti si mai lung fu pentru noi tot d-acolo pana mai incolo, in Bucuresti!

  2. Simona, da, dormeam la ora aia, buba 😛

    Lucia, multumesccc, am primit 🙂

    Corina, no, ne-om mai intalni, ca mi te-au furat doamnele.

    Darius, am reusit? Ce ma bucur 😀

  3. Intr-adevar! a FOST SUPER! Simona, ca inototdeauna, o maaaare doamna!!1Daca nu era ea, nu reuseam sa ne adunam! Multumiiiiim , Simoooonaaa!!!!!!
    Si eu ma bucur mult ca te-am cunoscut, Oana. Asa, povestile tale au si un chip :). Si ma bucur ca i-am cunoscut si pe ceilalti. Oameni de o calitate minunata.
    Dat fiind faptul ca ai spart gasca, musai trebuie sa ne mai vedem!!!!!

  4. Pingback: Eterna poveste « Ioan Usca

  5. gata, m-am infiintat pe blog! Ma bucur ca v-a placut intalnirea si cu siguranta o repetam! Oricum, suntem importanti daca am avut parte de surpriza de a intalni in aceeasi seara un premier si un presedinte! Oana, daca ne te intimidai la micut si-l trageai de dupa stalp ca sa-i facem o poza… Poate-l convingeam sa-si faca si un boculet…ptiu, un blogulet!

  6. Mamaaaa… ce mai! Esti tare! Atatea personalitati in preasma ta… si Presedintele Iliescu si Corina Cretu… Lucia, Mordechai si Chineu…
    Crina, oare mai are timp si de noi, satmarenii?
    🙂

  7. Crina, mai bine 😀

    Simona, poate micutul sa se fi intimidat de mine, dar sincer, sincer, nu am nevoie de poze cu el. Oricum, data viitoare chefuim toti in curtea editurii 😀 No, Bogdan, pune de-o friptura 😛

  8. MILOSEVICI PRINTRE NOI

    Este evdent ca avem deaface cu doua diversiuni politice inrudite. Atit presedintelele maghiar cat si cel roman joaca cartea nationalista pentru castigare de capital politic. Dupa ce Ungaria a dat faliment si lumea va iesi in strada, ce altceva se poate oferi, decat o diversiune cusuta cu ata alba. Toata presa occidentala prevede in 2-3 luni o explozie sociala in Romamia. Ea va fi indreptata impotriva clicii de profitori de dupa Revolutie. Regimul Basescu traieste ultimele zile. Occidentul nu poate accepta in acest moment de criza si insecuritate, nici un Milosevici ungur sau roman.. A te juca cu focul in jurul unui butoi de pulbere, nu este numai iresponsabil ci chiar criminal. Problema tiganilor creiaza o situatie speciala. Ei reprezinta 8 la suta (pe hartie) din populatie in Ungaria si probabil dublu la noi. Cand este in pericol identitatea nationala, lucrurile pot scapa oricand de sub cotrol. Ideia monarhica care o propun este o alternativa fascismului de culoare rosie sau verde, care bate la usa. Programul
    nostru politic este bazat pe lustratie politica si economica si pe aplicarea stricta a legilor. Cei care au gresit trebue sa aiba aceleasi drepturi cu ceilalti. Am trimis pe aceasta tema o scrisoare Printului Charles si am fost onorat cu un raspuns. Succesiunea la tron a Prntului Nicolae este „surprinzatoare si interesanta, dar totul depinde de poporul roman. Sunt absolut de acord. Fiecare popor are conducatorii care ai merita. Romania merita mai mult.
    Robert HORVATH DEVA cineast New York.

  9. Pai mai Oana…dupa ce ati plecat voi…am plecat si eu…
    ..oricum, cred ca voi ati ajuns mai repede la Pitesti decat mine, in Prelungirea Ghencea ::))
    Astept cu nerabdare urmatoarea intalnire. La care, musai, trebuie sa-mi dai un autograf (nu de alta, dar ma gandesc sa investesc in viitor, sa-l vand la o licitatie, sa scot niste bani ::))

  10. Pingback: Simona Ionescu » Bloggeri la restaurant

  11. EXPOZITIE DE ARTA LA NEW YORK, TOKIO SI BUCURESTI
    PRINTUL NICOLAE VIITORUL REGE AL ROMANIEI
    La 1 Decembrie 2009,  va avea loc la New York o expozitie personala dedicata Romaniei. La aceasta manifestare va participa Printul Nicolae si membrii diferitelor familii regale europene. Va fi o ocazie fericita pentru toti de a cunoaste si a strange mana viitorului rege. Volumul de arta “Printul renasterii” ” Romania” va fi lansat  cu acest prilej. Locul de desfasurare va fi Chelsea, cartierul importantelor galerii de arta. (în apropierea studioului meu de film). Organizatorul acestei expozitii (curator) este sotia mea, Kiyoko Horvath. Trebuie mentionat ca la toate expozitile pe care le-am avut in jurul lumii, s-a arborat steagul national . In anul 2004 am dedicat expozitia”DE LA DALI LA DEVA” Regelui Spaniei JUAN CARLOS si regelui  MIHAI, Regele Romaniei. Expozitia suprealista a început la New York si, trecand prin diferite orase europene a luat sfarsit in Figueres la doi pasi de Museul Salvador Dali. VA ROG DESCHDETI   http://www.devagallery.com.  Veti putea vedea o lucrare favorita reprezentand tricolorul, avand in centru ei, crucea martirilor si a sperantei. Lucrarea a avut un deosebit succes.  Expozitia care va putea fi vizionata la sfarsitul anului si la Bucuresti este bazata pe motive arhaice romanesti. Sper sa intalnesc inca oameni care mai cred in bine.
    ROBERT HORVATH DEVA artist New York.

Lasă un comentariu