O luăm de la capăt.

Pentru că punctul 18 va fi premiat de Lucia, si pentru că oricum trebuia să completez, iată varianta finală:

1.         Marele premiu – Pentru ca-mi place – George Cernătescu, sigur, sigur, sigur

2.         Cel mai bun blogger dintre scriitori  – Rămân totuşi la părerea mea: Hobbitul

3.         Cel mai bun scriitor dintre bloggeri  – Aici îmi e uşor, ca să fiu sinceră: Adrian Suciu

4.         Blogul cu cel mai mult umor  – Ei, şi aici rămân la părerea mea: Ioan Usca

5.         Cel mai bun critic literar – No, aici sunt în ceaţă. Eu zic că tot Hobbitul şi-ar merita un loc

6.         Cel mai bun cititor – Dacă are blog se pune? Adrian SM, garantez pentru el.

7.         Cel mai bun blogger dintre politicieni – Fără doar şi poate că ăsta e AN-ul, dar cum a câştigat deja anul trecut, nu ştiu, cred că locul lui îi revine lui Darius Filip, chiar dacă e un politician mai mic, dar peste câţiva ani va fi la cârmă. Ştiu eu.

8.         Cel mai bun politician dintre bloggeri  – Răspunsul ar fi Corina Creţu. O fi câştigat anul trecut? Nu mai ştiu.

9.         Cel mai informat blogger  – Io pe ăsta nu-l cunosc, dar dacă îmi vine vreo idee revin

10.  Cel mai simpatic blogger/bloggeriţă – adică Cella şi ca să fie şi un domn îl adaug pe Canguru’

11.  Cel mai gustos blog  – Cum Hadean nu intră în joc zic eu că Laura Frunză.

12.  Cel mai bun blog al unui ziarist  – Clar că Ciutacu .

13.  Cel mai bun blog anti-băsist – Mă rog, mă gândisem eu la cineva, dar a mai câştigat, aşa că io zic că Alexandru sau DSN. Nu mă pot decide.

14.  Cel mai fericit blogger  – Dacă Isabella zice, zic şi eu că Dan e cel mai fericit. Şi cred că e

15.  Blog de criză sau blogger crizat  – Sibilla şi Dan Badea

16.  Cel mai artistic blog – Mirela zic eu. Zic iar eu, zic tot eu  Şi Alex Maziliu ar mai intra aici, pentru minunăţia de poze pe care le face.

17.  Cel mai bizar blog – Nu am dat de el până acum

18.  Cel mai bun traducător din română în română (pe baza unui test la care poate participa oricine, blogger sau nu)

19.  Cel mai bun comentator politic – Sigur, el era cel mai cel comentator politic, cel puţin pe vremea când eu urmăream comentariile politice. Ştiam pe cine am în cap, dar nu îmi mai aduceam aminte exact cum se numeşte, pentru că n-am mai urmărit fenomenul. Da, el, Bibliotecarul.

20.  Cel mai bun blog de discuţii/dezbateri – nu neapărat despre politică – Mana Ciutacu

21.  Premiul Voltaire (Să ne cultivăm grădina) – Habar n-am

22.  Cel mai cunoscut dintre bloggeri – Io? Nuuu. Atunci să fie… Andrei Crivăţ?!

23.  Cel mai bun blogroll – Ăsta clar e al Isabellei, fără doar şi poate. Alţii nu mai ştiu cu un blogroll atât de bogat.  

24.  Cel mai bun blog de sport – Sigur că am uitat de Sportlocal, aşa că-l nominalizez.

25.  Cel mai schimbător blog – Ăsta e tot popa, că el e dus cu creirii capului. Adică Husca

26.  Cel mai luptător dintre bloguri – Aici sunt două, şi mie îmi e clar că nu merge unul fără celălalt: Isabelle şi Simona Ionescu, pentru ceea ce fac pentru copiii aceia amărâţi şi bolnavi.

27.  Cel mai bun blog de modă şi/sau vintage – Eva.ro s-o încadra aici? Eu zic că da. Poate.

28.  Cel mai activ blogger – PrWave

29.  Cel mai prost blog – Ei, na, la câte sunt…

30.  Cel mai bun pamfletar dintre bloggeri – Ăsta nu o mai fi câştigat şi anul trecut? Adică Mordechai.

31.  Premiul “Pixelul albastru şi flacăra violetă” – Dannnnn Voiculescu

32.  Premiul de popularitate – Tot Dan Voiculescu pentru că e super haios pe blog.

Şi cu asta, basta. Nu mă mai răzgândesc. E ultimul şi cel din urmă clasament. Cu toate că ar fi meritat mulţi să fie nominalizaţi, nu-mi fac griji, am văzut că i-au nominalizat alţii. Aşa că las alegerea destinului şi fiecăruia în parte.

Pe toţi cei nominalizaţi îi rog să preia acest post şi să facă nominalizări. Data limită e 1 februarie.

23 comentarii la “O luăm de la capăt.

  1. Pot începe bârfele, lovituril pe la spate, mituirile şi alte asemenea activităţi specifice acestei perioade… 🙂
    Cred că vei avea material pentru un nou roman Oana… 🙂

  2. Andrei, asa am gandit si eu. Daca-i cunosti pe cei mai multi si ei te cunosc pe tine 😀

    Canguru’, am gresit si eu, acu’ nu-mi scoate ochii 😛

  3. Oana, acum ca a trecut Craciunul, nu dai porc, dai miel!
    Multumesc frumos!
    Pacat ca nu concurezi, ei, esti mare acum! O zi mai calda! 😉

  4. Oana, Houston, avem o problemă. O problemă de hobbiţi. Mulţi îl vor confunda pe micul şi simpaticul hobbit (nominalizat de tine şi de el însuşi ) de Hobbitul din blogroll-ul meu, care este poetul Emil Brumaru, nominalizat şi el.

  5. multAM PENTRU ALTA NOMINALIZARE oberv ca sunt nominalizat de bloggeri de a caror existenta nu stiam.
    vezi ca am scjhimbat tema la dale coolturale, spune-mi daca iti place asta mai mult decat aia …
    2. din pacate eu nu sunt de acord cu no basescu day, am spus cateva motive pe noul blog (ala de pe blogspot), chiar daca nu imi convine faptul ca iesit iar basescu, chiar daca a furat mai mult decat pesedeu, dar l-au votat si romani, si am avut puterea eu, un aprig contestar al basescismului, sa il suna sa il felicit pe cel care imi va fi presedintele romaniei, tarii pe care o iubesc (imi mai insel iubita din cand in cand cu ea 🙂 ), pana in 2014. voi continua sa ii contest actrivitatea delasatoarea, impertinenta si greselile care le face, dar nu sunt de acord cu no base day … fuck e presedinte din nou (sper sa nu citeasca gayul de danut chidon ce frumos am vb de base ca vine ma pupa 😀 yeah)

  6. Hobbitul, am vazut tema, e mai misto, mai aerisita. Cu Basescu Day nu e nimeni obligat sa fie de acord, de aia traim in democratie sa avem pareri diferite si sa ni le sustinem 😉
    😆 da, e un semn de bine. O sa te aresteze mai la final 😛

  7. @oana,
    @lucia verona
    in pana mea, acum patru ani aveam hobbitul.net, brumar si-a tras din 2008 hobbitul.ro … din asta rezulta ca eu sunt hobbitul nr.1, dupa cum se poate observa in avatar chiar aduc putini cu ei
    asta urmatorul mesaj nu va este adresat voua, si face parte dintr-un text publicat in cadrul unui interviu cu un scriitor, care l-a un moment ma chestiona el, in urma cu doi ani
    „… cat despre cu hobbitul – e o diferenta mare intre mine si brumar … eu am scris sub denumirea de hobbitul din 2005 (pot aduce o revista culturala in care am publicat sub aceasta denumire), el din 2008. Pe mine multi ma striga hobbitul, e porecla mea. Spun asta ca sa inteleaga vacile si tapii de ce sunt hobbitul, or pingu, si nu brumar. daca il deranjeaza,a tunci imi schimb blogul din hobbitul.net in brumar.net ca sa aibe dreptate cei care imi spun ca de la el am furat ideea de hobbiti. Nu il acuz de nimic pe brumar, pentru sunt circa 45000 de bloguri (dupa unii) si probabil mai sunt si alti hobbiti.Eu am aflat de faptul ca hobbitul.ro e luat si apartine lui Brumar cand am vrut sa fac o platforma multi user (cu circa 50-100 de subdomenii) pe denumirea de hobbitul.ro. Sincer, brumar e un om prea destept incat sa puna botul la ce ar putea spune altii. Si eu la fel, ii las sa spuna”

  8. Pingback: uberVU - social comments

Lasă un comentariu