Rebeliuni adolescentine

Începem cu UPDATE: Geocer a avut concurs, cu premiul cel mare AICI si două premii mai mici, adică două Parfumuri cu văduvă neagră cu tot. Câştigătorii celor două premii sunt: Iulia şi Ema Hateg. Aşa că, domnule Geocer, aştept să-mi dai adresele pe mail pentru că le voi trimite eu. Să nu avem discuţii, clar?

 

Aşadar, vă spuneam cum vă spuneam, dar trebuie să o anunţ pe Lilick că s-a făcut, adică am un ciorap negru şi unul mov, plus eşarfă de pus la fustă. Să nu ziceţi că nu m-am chinuit 😉

 

Şi cum spunea şi titlul, cred că adolescentul din mine îşi începe rebeliunile. Da, poate că azi n-ar fi trebuit să ies din casă, că numa’ tâmpenii îmi vin în cap. Dar nu m-am putu abţine când am văzut – cum să-i zic – cabinetul de piercing. Şi mi-aş fi făcut pe loc, dar nu eram convinsă că nu sunt alergică la titan. Am aflat că nu sunt, dar cum m-am luat cu alte treburi nu m-am mai întors. Dar m-am programat pentru miercuri.

Da, mama a făcut un atac în direct la telefon. Spunându-mi că numai fufele îşi pun cercei în nas. Ei, na, asta este. Vedeţi cum şi la vârsta asta vrea să-mi ştirbească personalitatea? Ceea ce n-a înţeles nimeni e că n-am cerut voie să fac chestia asta şi că o voi face pur şi simplu. Indiferent de părerea oricui. Îmi pasă puţin spre deloc. Vă aştept cu un infarct. Nu-i bai. Miercuri o să-mi pun şurubul ăla în nas şi gata. Mă puteţi tăia de Crăciun dacă vă simţiţi mai bine aşa 😀

A, da, şi nici părerea cititorilor acestui blog nu mă interesează. Decizia e luată. Programarea făcută. Deci o să fac ce am zis că o să fac. Şi cu ocazia asta o să-şi facă şi Lala piercing, numai aşa de nebună. Să vedem ce zice poliţia română. Or s-o dea afară? Eu zic că nu. E prea bună pentru a-şi permite s-o piardă 😀

Următorul pas e să fac bumping jumping. Adică la modul serios. Chiar vreau să fac asta. Mai aveţi propuneri? Sunt în faza de rebeliune, aşa că nu mă dau la o parte de la nimic. Ştiu, ştiu, sunt nebună. Eu nu ştiu de ce a avut senzaţia cineva vreodată că nu aş fi. Deci da, s-a hotărât. O voi face. Data viitoare când ne revedem vă rog să-mi admiraţi piercingul, până atunci…

 

Nu uitaţi că mâine sunt la Buzău. Afişul e mai jos. Doar că i-am indus în eroare. Le spunem că lansăm „Indicii anatomice” când, de fapt, noi vom lansa „Parfumul văduvei negre”. Sau nu? Adică eu ce fac acolo? George Arion e clar ce face, că dacă nici el nu ştie „ce” şi încotro se îndreaptă romanul poliţist românesc, e clar că nu mai ştie nimeni. A, era şi Bogdan pe afiş. La naiba, cum mi-o fi scăpat? 😀

Aşadar mâine vă ţinem de vorbă, ba chiar ne vom şi împuşca. Doar puţin aşa, promitem să nu lăsăm vânătăi prea mari.

Dacă nu veniţi nu ştiţi ce rataţi.

 

Şi cam atât momentan. Dacă-mi mai vine vreo idee o adaug, dacă nu, nu.

 

P.S: Mai pe seară veţi avea recenzia romanului „O viaţă împreună” fix aici. Da, ştiu, lăsaţi-l pe Dorian Gray şi aşa e la recitite după mulţi ani, mai exact, fix 12. Mamă, câţi ani.

UPDATE: DECI CAM ASA 😉

46 comentarii la “Rebeliuni adolescentine

  1. Parerea me despre piercing? Sincer, o baba cu asa ceva in nas, ca si cu fusta mini , ar parea de-a dreptul carahioasa dar pentru o tanara femeie, mai ales frumoasa, ii da un aer modern si…ii sade bine! Asa ca… zica lumea orisice, fa printeso cum iti doreste inimioara! Eu, chit ca sunt aproape un moshulica si poate-ar zice lumea ca-s cam depasit, zic ca te prinde! Care zice ce-o zice, canta-i cantecul ala vechiu’:
    Vorbeste lumea ca-s strengar,
    Ma doare-n…cot si n-am habar!
    Pai nu?
    Iti urez mult succes la Buzau si…de ce sa nu fiu sincer, sunt tare curios sa-ti aflu parerea despre cartea mea!
    Sarbatori fericite alaturi de cei dragi!

  2. Nea Costache, ba c-am vazut si babe cu piercing aratand chiar foarte misto 😉
    Sarbatori fecitie! Vine si recenzia.

  3. Geocer, zice asa: „Vorbim noi acasa”, iar eu: „Pai nu mai avem ce vorbi ca s-a hotarat”. Ce puii mei zic mai sus? Nu cer voie, fac! Doamne 😀

  4. BRAVO, OANA!!!! ASTA-I ATITUDINEA!
    A, de idei am idei, ca am gasit si eu in sfarsit ce voiam: manusi fara degete (ce-i drept in Marea Britanie, si va trebui sa astept pana la vara sa vina, dar merita) şi o chestie foarte tare, nush cum se numeste, dar se mulează perfect pe brat, creand un fel de tatuaj. E foarte tare! A, plus triciuri cu Simple Plan, Nightwish şi Manowar!
    Dar deja bat câmpii…
    Oricum, bravo din nou!

  5. Razvan, normal ca asta-i atitudinea, eu ce ziceam? Manusi fara degede am eu, de la un magazin sport, bine, sunt pentru sport, dar merg si asa. Doar ca nu mai stiu de la ce magazin.

  6. Succes la carte și la piercing!
    Auzi, hai să vezi tablouri violet! N-ai mai fost…ești ocupată. Sunt două, frumoase ca două violete (sau brândușe)! 😉
    La Sprider și Kenvelo e plin de mănuși fără degete, am văzut și mitene fără degete, din ceva dantelat, Enya și-a luat unele care au degete din două bucăți, , pot fi îndoite hoț, că parcă n-au, sunt cool !

  7. Mirela, vin, vin

    Canguru’, iti explica mai jos Iulia sau da un search pe google, vorba lui Base 😀

    Iulia, merci pentru informatii.

    Trexel, si asta e adevarat 😉

    Ema, pai cred ca ea o sa-si faca si un tatuaj 😀

  8. Aoleu, stai ca-mi amintii sa te intreb ceva (folosesc perfectul simplu ca sa-l enervez pe Cangur) : pai cat de batrana esti tu, mai Oana, daca au trecut deja 12 ani de cand l-ai citit pe Dorian Gray?
    In ceea ce priveste adresele castigatoarelor, deocamdata am primit doar una.

  9. Ia de-aici, ca de pe blogul meu sigur nu gasesti dulcețuri!

    Vezi, eram sigură ca-ti place, e neagră, dulce …. nu-i mov, nici violet. Da merge! Ciorapii tăi, in schimb, au culoarea afinelor, înainte de-a fi făcute dulceață, parol! 😀

  10. Mi-a plăcut asta cu un ciorap de-o culoare și unul de alta 🙂 . Am eu o idee: parașutism… sau escaladări pe munte(app, cică la Bâlea e pericol de avalanșă… Bine că nu te-a prins niciuna 😆 ) Super tare ideea cu piercing-ul, deși pe mine m-ar tenta un tatuaj…

  11. Crina, merci aidoma 😀

    Ada, n-am eu norocul sa ma prinda o avalansa 😆

    Horia, da, da, 1 aprilie 😀 Funny, o s-o pun pe blog zilele astea 😛

  12. Mirela, ciorapul meu e mov bine, dar asa a iesit in poza, fir-ar 😀

    Lucia, ba amandoua. Nu, eu nu tatuaj, nu ca n-as vrea, dar is prea fricoasa 😀

    Iulia, undeeee? 😛

    Geocer, ti-o iei 😆

  13. Pingback: Acasă… nu pentru mult timp! « vlady8

  14. Soro, tin sa te felicit in mod violent pentru initiativa. Ce altceva ar putea zice un pletos? Felicitari! Intodeauna mi-au placut belciugele in nari. Domnule, e de o evidenta irefutabila sentimentul de putere degajat. Uite de exemplu la tauri, cat de bine le sta, cat de cu cohones sunt. Niste adevarati barbati. Inca o data sunt alaturi de tine! Dar eu totusi in locul tau as fi inceput cu un tatuaj pe spare, in zona L3, exact pe lucul fluturasului sau al tribalului, cu textul de exemplu, „Vasile patru ever”
    In alta ordine de idei, e deja 2. Nu ora. Data. Deci multa bafta!

  15. Deci, M3, las-o balta, nu merge nici cu psihilogia inversa. Si nici subtilitatea nu ti-a iesit. Pletosule 🙂

  16. PD şi Băsescu = groparii economiei = trădătorii neamului = şacali = adunătură de prăpădiţi = impostori = Famiglia, punct.
    * Traian Băsescu NU este promotorul reconcilierii, ci al conflictelor, fiind animat de “vanităţi mărunte” în locul unui concept de bază care să asigure dezvoltarea ţării. *
    Onoarea, cinstea, demnitatea, corectitudinea, sunt noţiuni străine partidului PD-L şi tătucului Băsescu! Acest Băsescu, NU a câştigat Alegerile ci, s-a ales folosindu-se josnic de instituţiile statului, pe care le doreşte aservite în totalitate şi s-a mai folosit de ceva… de şantaj!
    NO BĂSESCU DAY, BECAUSE:
    Errare humanum est, sed perseverare diabolicum! – CORECT !!
    Băsescu NU e preşedintele meu ci, Naşul Famigliei de * succesuri * !

    2 aprilie – No Băsescu Day !

  17. Ce este mai important in viata ?
    ….este o intrebare …..retorica sau este usor de ales….

Lasă un comentariu